Foobar 2000

ponduss

Medlem
Ble medlem
12.06.2016
Antall liker
6
Jeg har DuaneA Allman, album An Anthology vol2
Albummet har 12 spor men kun 2 spor vises i foobar 2000 spor Vis vedlegget 1195491 Vis vedlegget 1195491 1. og 7.
De andre vises i total commander og filutforsker og kan startes/ spilles derifra.
Da viser valgte spor i foobar som normalt.
Noen som kan litt eller mye om et ellers veldig bra program??
Mvh

Vedlegg

Sist redigert:

Tweedjakke

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2008
Antall liker
8.706
Sted
Au recherche du temps perdu
Albummet har 12 spor men kun 2 spor vises i foobar 2000 spor 1. og 7.
Det er litt vanskeleg å vita heilt kva problemet ut frå slik du skildrar det. Eg veit at på ein del visingar i "trevisinga" til Foobar 2000 (td. album) så vil visinga slå saman alle spor med like, eller manglande tags. Hunchen min er at alle spora (utanom 1 og 7) har identiske tags, eller manglar tags (eg ser at 1 og 7 er oppdatert i dag, medan dei andre ikkje er det).

Om det skjer, kan ei oppføring visa til mange filer, som her.

1777378031658.png

Eg ville valt "View by folder structure" (nede, under sjølve trevisinga). Då ser du alle filene. Der, pass på at alle har same ALBUM og ARTIST-tags, og ulike TITLE og TRACK NUMBER tags (alt-enter for å få opp properties/tags for ei fil eller eit utval). Du kan gjera dette automatisk ut frå filnamn, men det er litt tricky (samtidig: "Properties > Tools > Automatically fill values ..." er ein av dei mest imponerande finessane i Foobar 2000).

1777377693596.png

Sist redigert:

ponduss

Medlem
Ble medlem
12.06.2016
Antall liker
6
Det er litt vanskeleg å vita heilt kva problemet ut frå slik du skildrar det. Eg veit at på ein del visingar i "trevisinga" til Foobar 2000 (td. album) så vil visinga slå saman alle spor med like, eller manglande tags. Hunchen min er at alle spora (utanom 1 og 7) har identiske tags, eller manglar tags (eg ser at 1 og 7 er oppdatert i dag, medan dei andre ikkje er det).

Om det skjer, kan ei oppføring visa til mange filer, som her.

Vis vedlegget 1195501

Eg ville valt "View by folder structure" (nede, under sjølve trevisinga). Då ser du alle filene. Der, pass på at alle har same ALBUM og ARTIST-tags, og ulike TITLE og TRACK NUMBER tags (alt-enter for å få opp properties/tags for ei fil eller eit utval). Du kan gjera dette automatisk ut frå filnamn, men det er litt tricky (samtidig: "Properties > Tools > Automatically fill values ..." ein av dei mest imponerande finessane i Foobar 2000).

Vis vedlegget 1195497
Det var som du antyder. Trestrukturen....
Har sikkert vert borti noe som ikke blir rørt til vanlig.
Litt tålmodighet så ordner det meste seg :)

Topp Bunn