Har en stue hvor jeg sliter med litt sÄnn "maskingevÊrekko". En kamerat av meg sa det kalles flutterekko. Jeg har inntrykk av at det er mer nÄ enn fÞr, men er ikke sikker.
Har liksom masse mÞbler og ting og tang i stuen, sÄ skjÞnner ikke helt hvorfor det er sÄnn. Plages ikke nevneverdig av det nÄr jeg spiller musikk, men vet jo ikke hva jeg ev gÄr glipp av.
Har tatt noen bilder av den sÊrdeles usminkede familiestuen, i hÄp om at noen kan spotte Äpenbare problemer. Dette er et omrÄde jeg har null peiling pÄ..
Tips? Heldekkende gulvteppe eller lydplater blir antakelig nedstemt av kona..
PS: HÄper panoramabildet blir ok. FÄr feilmelding om for stor fil (19,7Mb) sÄ mÄtte skalere ned
Har liksom masse mÞbler og ting og tang i stuen, sÄ skjÞnner ikke helt hvorfor det er sÄnn. Plages ikke nevneverdig av det nÄr jeg spiller musikk, men vet jo ikke hva jeg ev gÄr glipp av.
Har tatt noen bilder av den sÊrdeles usminkede familiestuen, i hÄp om at noen kan spotte Äpenbare problemer. Dette er et omrÄde jeg har null peiling pÄ..
Tips? Heldekkende gulvteppe eller lydplater blir antakelig nedstemt av kona..
PS: HÄper panoramabildet blir ok. FÄr feilmelding om for stor fil (19,7Mb) sÄ mÄtte skalere ned
Vedlegg
-
316.8 KB Visninger: 167
-
324.5 KB Visninger: 170
-
285 KB Visninger: 170
-
303.3 KB Visninger: 174
-
142.2 KB Visninger: 156