Flere undergrupper?

Nex

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.07.2007
Antall liker
107
Hva med en egen undergruppe for Høyttalere og kanskje en for forsterkere.

Har hatt oppgraderingspsyken i det siste og forsøkt å finne poster som omhandler aktuelle høyttalere, men ofte er topic navnet på høyttaleren
f.eks "Monitor Audio gs60 vs Kef ref 203.2" som jeg da (grønn som jeg kanskje er) ikke vet er navn og modell på høyttalere. Dette gjør det vanskelig å søke i tidligere topic. Kanskje greiere å ha alle høyttalerene samlet på et sted? (phun intended)

G

Gjestemedlem

Gjest
Hva med å lære seg navnene på de vanligste høyttalermerkene i stedet for å forvente at man skal fragmentere HFS ytterligere fordi folk ikke gidder å gjøre litt hjemmelekse?

SvErD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.11.2002
Antall liker
9
Sted
Bergen
I stedet for enda mer oppdeling kunne det kanskje vært en ide at trådstarter kan henge på en "identifikasjons tag" for å vise hva tråden handler om?

Nex

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.07.2007
Antall liker
107
Gjestemedlem skrev:
Hva med å lære seg navnene på de vanligste høyttalermerkene i stedet for å forvente at man skal fragmentere HFS ytterligere fordi folk ikke gidder å gjøre litt hjemmelekse?
oi oi.. på krigsstien i dag?

I

ijustpop

Gjest
Nex skrev:
Gjestemedlem skrev:
Det er veldig mange underforum på hfs og jeg tror de aller fleste synes det holder i massevis.
At du har vært på hfs i over 18 mnd og ikke vet at Kef og Monitor Audio produserer høyttalere virker litt rart.

Nex

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.07.2007
Antall liker
107
Wergeland skrev:
Nex skrev:
Gjestemedlem skrev:
Det er veldig mange underforum på hfs og jeg tror de aller fleste synes det holder i massevis.
At du har vært på hfs i over 18 mnd og ikke vet at Kef og Monitor Audio produserer høyttalere virker litt rart.

Jeg vet utmerket godt at de produserer høyttalere, jeg har MA selv.
At du ikke skjønte at det var et fiktivt eksempel for å illustrere, virker litt rart.

Det er bare et forslag, det blir enklere å finne tråder som omhandler høyttalere, så man slipper å stille spørsmål som har blitt besvart før.

Norlenning

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.03.2007
Antall liker
584
Torget vurderinger
2
Syn Nex sitt forslag va bra,hvorfor er f.eks vinyl eget tema ::)
mvh Filip

Topp Bunn