Diverse Flashlight Q250

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Bør jeg være skeptisk til denne annonsen?

Flashlight Q250

Jeg fattet interesse fordi det øyensynlig dreier seg om en kraftig lommelykt. Men så kommer uttrykk som "[FONT=&quot]desorienterer forbrytere" og "[/FONT][FONT=&quot]uskadeliggjør angriperen".
Dette gjorde meg litt skeptisk, og jeg kvier meg litt for å klikke meg videre "inn i" annonsen, noe man visstnok må for å finne ut om pris osv.

Ut fra bildene i annonsen, virker lykten ganske robust og tar seg godt ut, men...

Er det noen her som kjenner til dette produktet, og som kan si om dets egenskaper som lykt holder mål?


[/FONT]
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.692
Antall liker
2.294
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Hvis du klikker deg videre, noe som ikke er farlig, vil du se at prisen er NOK 517 inkludert frakt. Den selges fra Holland og det står ingen ting i betingelsene om denne prisen inkluderer norsk moms eller ikke. Hvis ikke får du et tillegg på 25% pluss tollbehandlingsgebyr på opp i mot 200 kroner. Hvorvidt denne lykten er tillat brukt i Norge må du undersøke med politiet. Det blir advart mot øyeskader hos flere selgere på Ebay. Det er selvfølgelig også billigere å kjøpe den der.
 

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Innlegg
7.813
Antall liker
2.736
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Hvis du klikker deg videre, noe som ikke er farlig, vil du se at prisen er NOK 517 inkludert frakt. Den selges fra Holland og det står ingen ting i betingelsene om denne prisen inkluderer norsk moms eller ikke. Hvis ikke får du et tillegg på 25% pluss tollbehandlingsgebyr på opp i mot 200 kroner. Hvorvidt denne lykten er tillat brukt i Norge må du undersøke med politiet. Det blir advart mot øyeskader hos flere selgere på Ebay. Det er selvfølgelig også billigere å kjøpe den der.
Takk for bra svar. Advarselen om øyeskader gjør nok at jeg da velger en litt mer tradisjonell lykt. Skjønt det er vel uansett en risiko for øyeskader når man velger en lykt av en viss styrke.
 

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Innlegg
8.013
Antall liker
4.128
Sted
I en kjeller
Torget vurderinger
17
Jeg er på utkikk etter Fleshlight selv, men den på ikke være altfor kraftig, men litt lengde er å foretrekke!
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.515
Antall liker
6.917
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Jeg er på utkikk etter Fleshlight selv, men den på ikke være altfor kraftig, men litt lengde er å foretrekke!
Er du heelt sikker på at det er en"fleshlight" du skal ha? Den finner du fortrinnsvis hos kondomeriet... :rolleyes:

Det det snakkes om her det det er snakk om er en lommelykt med svært kraftig stroboskop-funksjon, som da er beregnet på å blende og desorientere evnt angripere i mørket. Det hevdes på nettsiden at det er lovlig, men jeg er ikke så helt sikker på dette. Om noen får skader av denne, er du alikevel juridisk ansvarlig med mindre du selv kan påvise at du har rett å påberope deg selvforsvar. Husk at stroboskop kan utløse epileptisk anfall.

Johan-Kr
 
Topp Bunn