|
OK, vil helst ha en original, men mulig jeg må gå for det alternativet.En Logitech fjernkontroll kan være et alternativ. Thule IA100 er på listen over enheter du kan styre.
Ganske enkelt å sette opp hvis det er snakk om en forsterker, CDspiller, Squeezebox e.l. til ren musikkspilling. Da klarer du deg fint med de billigste modellene. Skal du bruke fjernkontrollen til TVtitting, film og BluRay-spiller i tillegg, kan det bli litt mer utfordrende å konfigurere den optimalt.OK, vil helst ha en original, men mulig jeg må gå for det alternativet.En Logitech fjernkontroll kan være et alternativ. Thule IA100 er på listen over enheter du kan styre.
Er det mye setup for å få det til å fungere?
Hva er rimeligste variant Logitech som funker bra?
Hva er billig.Hei folkens!
Liten update, slik at også andre kan dra nytte av dette hvis behovet skulle oppstå: Sjekket med HiFi-Klubben og de kunne faktisk skaffe en ny, og den var til og med billig!
Husk att disse ampene har hatt en del problemer med strømforsyning.Hva er billig.Hei folkens!
Liten update, slik at også andre kan dra nytte av dette hvis behovet skulle oppstå: Sjekket med HiFi-Klubben og de kunne faktisk skaffe en ny, og den var til og med billig!
Fikk en IA100 uten fjernkontroll i går ...
Red: Det gjorde jeg ikke! Den var med, den matchet bare ikke kvalitetsfølelsen til forsterkeren!
Forsterker er gedigen, veier sikkert 10-15 kg, og føles som en tanks!
Fjernkontroll, plæstikfæntæstikk. Så billig som mulig, men den fungerer.
![]()
Klar over det, men takk!Husk att disse ampene har hatt en del problemer med strømforsyning.Hva er billig.Hei folkens!
Fikk en IA100 uten fjernkontroll i går ...
Red: Det gjorde jeg ikke! Den var med, den matchet bare ikke kvalitetsfølelsen til forsterkeren!
Forsterker er gedigen, veier sikkert 10-15 kg, og føles som en tanks!
Fjernkontroll, plæstikfæntæstikk. Så billig som mulig, men den fungerer.
![]()
La den ha luft rundt seg.
Det var det jeg veit om fra andre som har hatt disse.