Fjernkontroll til Shanling SCD-T 200 CD/SACD-spiller ?

Boogie-Stian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.08.2009
Innlegg
387
Antall liker
78
Torget vurderinger
7
Hei !
Jeg har kjøpt en Shanling SCD-T 200 fra et konkursbo. Fjernkontrollen er imidlertid forsvunnet, og jeg er avhengig av denne for å kunne kontrollere alle funksjonene på spilleren.

Jeg har avertert på Bruktbørsen etter en, og fått tilbud om en "Shanling RC-10".

Noen som har tilsvarende spiller, og kan fortelle hva den originale fjerncontrollen heter, eller som kan bekrefte om en RC-10 vil gjøre jobben ?

mvh:
Stian Sørgaard
Kristiansand
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
23.074
Antall liker
20.270
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Den orginale heter Shanling RC 05.

Goldeage music i Sverige kan vere hjelpsomme. Evnt så er jo drivverket fra Sony så kanskje en sony fjernis eller en multi fjernis med sony koder vil virke. Dette garanterer jeg ikke.

Lykke til
 

kablang

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.06.2007
Innlegg
526
Antall liker
258
Torget vurderinger
1
Prøv å sende en epost direkte til Shanling (shanling@szonline.net), kanskje de kan sende deg en fjernkontroll eller i det minste gi deg kodene slik at du kan programmere en Logitech e.l. Du har i hvertfall ikke noe å tape på å spørre de. Jeg fikk faktisk tilbud om å kjøpe en CD-spiller direkte fra de for endel år tilbake (tror det var en utgående modell).
 

Boogie-Stian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.08.2009
Innlegg
387
Antall liker
78
Torget vurderinger
7
Hei !
Takk for informasjon !

I øyeblikket har jeg RC-10 på vei til postkassa, og satser på at den fungerer. Skulle den ikke gjøre det kommer jeg til å kontakte Shanling via oppgitt mailadresse for å dinne ut om de kan hjelpe med info for evt. omprogrammering eller andre løsninger.

I værste fall kan jeg fortsatt returnere kontrollen til selger.

mvh:
Stian
 
Topp Bunn