Forsterkere Fjernkontroll til Chapter Audio Preface Plus

Lyttegnomen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.04.2006
Innlegg
95
Antall liker
13
Er det noen som kjenner til hvilken kode fjernkontrollen til Chapter Audio Preface Plus bruker?

Eller eventuelt hvilken annen fjernkontroll som fungerer slik at jeg kan programmere en Logitech Harmony One

Chapter Audio Preface Plus.jpg
 

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Innlegg
555
Antall liker
102
Torget vurderinger
8
Chapter Audio

Hei! Kjenner desverre ikke koden til din forsterker.. Men precis 250 s . Finnes i Logitech sitt "kartotek" kanskje din chapter reagerer på samme kommandoer som precis? Kanskje verdt å prøve?
Mvh Jan Arne Nilsen
 

Lyttegnomen

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.04.2006
Innlegg
95
Antall liker
13
Takk for svaret Jan Arne, Precis bruker en annen kode og fungerer ikke dessverre. Preface ligger også i Logitechs bibliotek, men den fungerer heller ikke.

Hilsen
Lyttegnomen
 

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Innlegg
555
Antall liker
102
Torget vurderinger
8
Kjedelig det der... håper du finner ut av Det!
 

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Auralic sine fungerer på Chapter 250s i hvert fall så tipper de fungerer fint på preface også. Oppdaget det ved en tilfeldighet da jeg har Auralic Vega dac og fjernkontrollen styrte begge:rolleyes:
De som ligger til Chapter i Harmonys database fungerer ikke.
Bor du i Oslo og eventuelt trenger en Auralic fjernkontroll noen timer kan du låne min, men tipper du finner de i Harmony databasen.

Hilsen Nicolai
 

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Innlegg
555
Antall liker
102
Torget vurderinger
8
Auralic sine fungerer på Chapter 250s i hvert fall så tipper de fungerer fint på preface også. Oppdaget det ved en tilfeldighet da jeg har Auralic Vega dac og fjernkontrollen styrte begge:rolleyes:
De som ligger til Chapter i Harmonys database fungerer ikke.
Bor du i Oslo og eventuelt trenger en Auralic fjernkontroll noen timer kan du låne min, men tipper du finner de i Harmony databasen.

Hilsen Nicolai
Fjernkontrollen til Hegel hd 20 justerte også lyden på 250 s.. Men ikke de andre funksjonene ☺
 
Topp Bunn