For å utdype litt angående min egen bruk av HFS:
- HFS2 --> ikkeno bruk, kan hende jeg snubler innom....
- Kommentarer og hjelp --> veldig lite brukt, denne gangen for å ta Bambadoo's hint alvorlig...

- Regelverk --> nope
- Hifi generelt --> Veldig få tråder som fenger. Det er de med interessante problemstillinger utover selve utstyret, eller utstyr jeg har et forhold til, som kan være spennende.
- Inkludert bransjeaktører --> nope, kunne sikkert vært interessant i noen egne spørsmål hvor jeg ville ha et åpent og ærlig svar fra forhandler.
- Vinyl --> Herlig stemning og masse kunnskap, noe av grunnen til at jeg trodde jeg skulle bli vinylgubbe... ;D
- Kabel --> Javisst, men synes "verdensproblemene" tar for stor plass.
- Data --> Nei, lite / ikkeno
- Vintage --> Nei, lite / ikkeno
- Vennetråder --> Ja, følger med på egne merker. Samt spesielt Naim. Morsomme tråder med masse kunnskap i.
- Hifi foreninger / klubber --> Ja, kjempefint å få følge med på hva som skjer i laugene.
- Mitt anlegg og bildetråder --> Ja, synes bildetråder er digg! Liker også å lese om medlemmenes løsninger og valg. MED BILDER! ;D
- På besøk hos --> Ja, liker bildetråder. Men kunne godt vært puttet i samme som Mitt anlegg og......
- Oversikt over hifimesser og shows - Nei, bare ifm Arken og Horten. Leser ikke ofte der gitt....
- D I Y --> Ja, innom med jevne mellomrom. Liker å lese om prosjekter, spesielt med bilder.

- Akustikk og hifirom --> Ja, leser dette. Spennende og VIKTIG tema som fenger.
- Tech-hjørnet --> Nei, aldri. Malplassert og feil brukt. Tech-gutta selv bruker det visst heller ikke......
Musikk ditt og musikk datt --> Nei, brukte det tidligere og får av og til noen "røsk". Men har erfart at det er vanskelig å kjøpe musikk på anbefaling.
Får "tryggere" tips fra kompiser og ved å treffe artsfrender "live" 8)
Bransje, presse, bilde, filmer, OT, YoyTube --> Nei, bruker ikke. Er inne og titter med laaange mellomrom på noen av dem.
R