N
nslookup
Gjest
du kjenner tydlig vis ikke til proxy pac!marsboer skrev:Det blir det samme som å pisse i buksa for å holde varmen![]()
du kjenner tydlig vis ikke til proxy pac!marsboer skrev:Det blir det samme som å pisse i buksa for å holde varmen![]()
Hva med å forsøke selv med den veldig omfattende dokumentasjonen tilgjengelig og heller spørre om du står fast?Nolfi skrev:Jeg tar gjerne imot en how-to til Bind9, hvis noen (hint hint) kan klare det her![]()
Hva mener du med "håndteres fra"?Nolfi skrev:Finnes det et dedikert trådløst aksesspunkt som kan håndteres fra pfSense eller evt. fra den Ubuntu-boksen jeg har stående på innsiden?
Class skrev:Hva med å forsøke selv med den veldig omfattende dokumentasjonen tilgjengelig og heller spørre om du står fast?Nolfi skrev:Jeg tar gjerne imot en how-to til Bind9, hvis noen (hint hint) kan klare det her![]()
Hva mener du med "håndteres fra"?Nolfi skrev:Finnes det et dedikert trådløst aksesspunkt som kan håndteres fra pfSense eller evt. fra den Ubuntu-boksen jeg har stående på innsiden?