Finnes det noe slikt på markedet?

Svegus

Medlem
Ble medlem
13.02.2007
Innlegg
6
Antall liker
0
Torget vurderinger
1

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Jeg har brukt AE1(G) og 2(N) problemfritt i flere år. Har også en ATV3 men har egentlig ikke testet de opp mot hverandre.
Bruker AE til musikk fordi hifi-paranoiaen forteller meg at denne upsamplingen er fy-fy, enda AE går igjennom en MiniDSP som jeg tror også oppsampler til 48 eller 96Khz heh.
 

Hoffa

Hi-Fi interessert
Ble medlem
26.01.2008
Innlegg
99
Antall liker
12
Sted
Oslo
Mulig at jeg bare bytter min AE3 mot en AE1 med en kollega, så er jeg i mål. Om enn på en idiotisk og bakovervendt måte. Jeg tror at årsaken til Apple gir blaffen og gjør noe med problemet i forhold til AE3 og digital utgang, er fordi de ønsker at alle skal kjøpe seg en Apple TV i tillegg. Jeg faller i hvertfall ikke for den. Og som tidligere nevnt så har jeg heller ikke fjernsyn...
 

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Innlegg
2.763
Antall liker
496
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Apple er jo ikke kjent for å ta tak i slike ting rask og kunngjøre evt. funn med evt. fiks med mindre det er verdensomspennende ramaskrik.
I vårt land er vi godt beskyttet av kjøpsloven og om jeg hadde dette problemet hadde jeg forlangt å få bytte/heve kjøpet. Om mange hadde gjort dette måtte Apple gjøre noe med saken. Money talks.

Når det er sagt, en blindtest mellom AE og ATV hadde vært interessant. Kanskje ATV viser seg å ikke være dårligere. (Lydkvalitet altså, forutsatt ingen dropouts og annet fanteri.)
 
Topp Bunn