Finn din skytsengel

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Sett deg ned i en stol, lukk øynene og ta noen dype åndedrag. Gi slipp på det du nettopp har gjort og det du skal gjøre, og kom inn i nuet.

La auraen klikke på plass en armlengde fra kroppen. Kjenn etter hvor du er i kroppen. Spør hjertet ditt om det er noe det vil si til deg akkurat nå.

Kontakt jorden fra hjertet, kontakt universet fra hjertet og la de tre energiene forenes i hjertet ditt. Skap en helhet — en forbindelse, en søyle — mellom universets hjerte og jordens hjerte med ditt hjerte som bindeledd. La kroppen og auraen fylle seg fra hjertet. Gi til deg selv en stund.

Begynn å bli bevisst skytsengelen din. Hvor er han eller hun i forhold til deg? Står skytsengelen foran deg, bak deg, på en av sidene av deg? Er skytsengelen din nær deg? Eller langt unna? Be skytsengelen din om å stå rett foran deg og dreie sakte rundt slik at du får se den fra alle kanter. Hvilken farge har skytsengelen din? Er den feminin eller maskulin? Har den en tone? Får du en spesiell følelse? Får du en lukt? Eller bare vet du at den er der?

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.978
Jasså, akkurat kommet hjem fra en time hos Märtha?

V

vredensgnag

Gjest
Man får håpe at innhenting av nytt blod fra linjer så langt fra de kongelige som mulig vil bidra til å stanse degenereringen.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
BT skrev:
Sett deg ned i en stol, lukk øynene og ta noen dype åndedrag. Gi slipp på det du nettopp har gjort og det du skal gjøre, og kom inn i nuet.

La auraen klikke på plass en armlengde fra kroppen. Kjenn etter hvor du er i kroppen. Spør hjertet ditt om det er noe det vil si til deg akkurat nå.

Kontakt jorden fra hjertet, kontakt universet fra hjertet og la de tre energiene forenes i hjertet ditt. Skap en helhet — en forbindelse, en søyle — mellom universets hjerte og jordens hjerte med ditt hjerte som bindeledd. La kroppen og auraen fylle seg fra hjertet. Gi til deg selv en stund.

Begynn å bli bevisst skytsengelen din. Hvor er han eller hun i forhold til deg? Står skytsengelen foran deg, bak deg, på en av sidene av deg? Er skytsengelen din nær deg? Eller langt unna? Be skytsengelen din om å stå rett foran deg og dreie sakte rundt slik at du får se den fra alle kanter. Hvilken farge har skytsengelen din? Er den feminin eller maskulin? Har den en tone? Får du en spesiell følelse? Får du en lukt? Eller bare vet du at den er der?

Det er jo fredag, men du har tydeligvis begynt ekstra tidlig idag.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Fredag er en like fin dag å finne skytsengelen din på som alle andre.

ArtDeco

Overivrig entusiast
Ble medlem
21.08.2003
Antall liker
59
Sted
Modum
BT skrev:

Hmmm.. jeg kjenner en lukt av svovel.. en svart og rød skikkelse.. noe som tapper i gulvet.. rytmisk.. fett nok.. Får ikke helt tak på det.. Nei, Pokker om jeg evt..

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Min satte livet til under elgjakta, så nå er jeg alene..

Like greit egentlig, vi kom ikke særlig godt overens.

Mvh

U

utgatt60135

Gjest
Jeg får en vemmelig fornemmelse av menn med skylapper som skal prøve å latterligjøre andre morsomst mulig. Det blir jeg kvalm av, beklager.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.076
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Har noen røyka for mye hamp i stallen med prinsessa, eller?

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Slapp av - det var bare et utdrag fra den nye boka til ML.

G

Gjestemedlem

Gjest
ML er en artig dame det. Ingen stas med kongelige om de ikke kan være litt eksentriske! Gamlegubben er jo en nitrist figur... :(

Vedlegg

T

TT.

Gjest
Det som er mest skremmende med det hele, er faktisk de som kjøper denne fabelboka og tror på det.

U

utgatt60135

Gjest
TTmania skrev:
Det som er mest skremmende med det hele, er faktisk de som kjøper denne fabelboka og tror på det.
Hva er skremmende med det?

U

utgatt60135

Gjest
BT skrev:
Du vet godt at det kommer bare skittkasting når slike emner dukker opp. Null saklighet.

T

TT.

Gjest
Har du i det hele tatt lest første innlegg i denne tråden? Skremmende nok bare det. Jaja, tro på det som står der du, andre tror på nissen....

U

utgatt60135

Gjest
TTmania skrev:
Skremmende nok bare det.
At folk som ikke har noen erfaring med slike ting ikke tror på det er helt naturlig. Å bli "skremt av det" og annet latterligjøring minner bare om barnslighet.

Prinsessen er utrolig modig! All honnør til henne :D.

T

TT.

Gjest
Like greit å la være å tro på ting som minner om opplevelser fra LSD-rus.
Så har iallefall jeg sagt min mening.

(det som høres ut som om det er for godt til å være sant, ER gjerne det)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Lyngen skrev:
BT skrev:
Du vet godt at det kommer bare skittkasting når slike emner dukker opp. Null saklighet.
Skal vi ikke kunne ta opp kontroverser her av fare for usakligheter?

U

utgatt60135

Gjest
TTmania skrev:
Like greit å la være å tro på ting som minner om opplevelser fra LSD-rus.
Minner om LSD rus? Hvordan kan du påstå det når du ikke har noen erfaring? Hva med å være saklig?

regina

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.11.2002
Antall liker
0
Du tuller nå Lyngen, har du engle erfaring ?

T

TT.

Gjest
Hvordan kan du påstå at jeg ikke har noen erfaring? du kjenner meg jo ikke

Og du snakker om å være saklig... Yeah right

U

utgatt60135

Gjest
TTmania skrev:
Hvordan kan du påstå at jeg ikke har noen erfaring? du kjenner meg jo ikke

Og du snakker om å være saklig... Yeah right
Krever ikke mye intelligens for å skjønne det.

T

TT.

Gjest
Er det barnslig å mene at trådstarters innlegg (som er sakset fra boka til ML) minner om ting folk opplever i LSD-rus, javel og hvorfor det?

U

utgatt60135

Gjest
TTmania skrev:
Er det barnslig å mene at trådstarters innlegg minner om ting folk opplever i LSD-rus, javel og hvorfor det?
Har du opplevd engler? Hvis ikke kan du ikke sammenligne skjønner du vel.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883
Jeg får støtt høre at jeger en engel... ::)

T

TT.

Gjest
Nei, jeg har ikke opplevd engler, men jeg har snakket med mennesker i rus og dette minner meg om det de forteller. Og det har da ikke noe med barnslighet å gjøre. Rusa folk er bare en tragedie for dem og dem disse berører

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvorfor all denne negativitet? Tenk hvor givende det hadde vært med obligatoriske skolefag som aurakontroll, enochian, ruspilot, engelbestråling og hestevisking.

Vi lever bare en gang, hvorfor gjøre det mer kjedelig, trist og konservativt enn strengt tatt nødvendig.

Vedlegg

G

Gjestemedlem

Gjest
TTmania skrev:
Vi har da KRL som fag på skolen, det får da holde Dep
KRL er da bare et nitrist dressurkurs og en tafatt grøt av middelaldersk kristendom og politisk korrekthet. Bedre å sette barna i stand til å lage sine egne religioner og eventyrverdener. ML kan stå som et selvlysende eksempel.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Må med en gang si at jeg ikke aner hva Lyngen eller ML har opplevd på dettte området. Om de bløffer eller tar feil av noe de har opplevd og evt mistolket eller om det de snakker om faktisk kan være virkelig. Uansett er de ikke de første som snakker om dette så de er i så fall ikke alene om sin "LSD rus" hvis det er det dette virkelig er. Som sagt så besitter ikke jeg noen facit, men det jeg faktisk tror er at det finnes ganske mye mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder! I en slik kontekst vil jeg være noe forsiktig med å avfeie alt jeg ikke forstår som tull, tøys, LSD rus eller generell galskap. Det ville jo være litt flaut om man en dag møtte sin skytsengel som bare gav deg beskjed om at : " Du tror ikke på meg så deg gidder jeg ikke jobbe for. Ha det bra !

Hvorvidt det er en livsløgn eller "bare" en vanlig psykose spiller liten rolle. Uansett synes jeg faktisk det kan være ganske hyggelig å tenke på at "noen" passer på deg! Tar man feil spiller det vel liten rolle, stemmer det så desto bedre!

Det at man ikke selv forstår et fenomen, gir ingen blankofullmakt til å avfeie andre som mener de forstår fenomenet som tullinger! Hvem som har rett eller feil er ganske underordnet, dette er først og fremst et spørsmål om gammeldags folkeskikk!

Lille_Adam

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2007
Antall liker
14
OT (i andre potens) til side, har noen andre enn BT funnet en skytsengel? Selv fulgte jeg etter beste evne instruksjonene i første post og fikk etterhvert et helt klart bilde av min...

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Har stor respekt for Märtha Louise. Hun er en modig kvinne. Hever seg elegant over de uvitende som ikke forstår hva hun driver med, og isteden gjør alt de kan for å få henne til å fremstå i et latterlig lys.

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Spiralis skrev:
men det jeg faktisk tror er at det finnes ganske mye mer mellom himmel og jord enn de fleste andre steder!
Hvilke andre steder er det du tenker på her? ;D

Husker jeg ikke feil er dette samme dama som for en tid siden fortalte om samtaler med en hest. (sic!)

Vi får være fornøyd med at dette kommer fra henne, og ikke broren.

Mvh

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Unplugged skrev:
gjør alt de kan for å få henne til å fremstå i et latterlig lys.
Det klarer hun aldeles alene; helt uten hjelp av noen. Selvstendig i så måte.

Mvh

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
4.259
Delle skrev:
Unplugged skrev:
gjør alt de kan for å få henne til å fremstå i et latterlig lys.
Det klarer hun aldeles alene; helt uten hjelp av noen. Selvstendig i så måte.

Mvh
Du drar disse slutninger basert på ditt eget (begrensede) erfaringsgrunnlag. Märtha sier at de kanalene som åpner en mot disse tingene som er utenfor vår rasjonelle virkelighet, at disse kanalene er stengt på de fleste voksne mennesker. Og vi har selv stengt dem. På barn er disse kanalene i varierende grad åpne, men lukkes på et tidspunkt da vi blir sosialisert inn i den "virkelige" verden.

Så det er jo slettes ikke rart at de mennesker som har alle kanaler stengt for det som de selv ikke erfarer, at de stempler de andre 2%'ene som gale. Slettes ikke rart. Men hvem er det egentlig som har forstanden i behold?

Topp Bunn