Fidelity nr. 24 ?

Theo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.05.2006
Innlegg
116
Antall liker
0
Ikke jeg heller! Var ikke det poenget med tråden?
 

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Innlegg
3.451
Antall liker
3
Når kommer fidelity ut for løssalg?

Pk
 

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Innlegg
3.228
Antall liker
422
Sted
Sola
For en komplett latterlig tråd! Som vanlig nær sagt ;D

O.
 

Dallaz

Hi-Fi interessert
Ble medlem
05.04.2006
Innlegg
56
Antall liker
0
Jeg så nr. 24 i bladhyllen til Narvesen på Sandvika Storsenter i går. Bladde raskt igjennom og det så lovende ut! :)

Har ikke fått det i posten enda.
 

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
623
Antall liker
4
Fant det hos Narvesen på Moholt i Trondheim!!
 

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Innlegg
2.191
Antall liker
1.065
Torget vurderinger
1
Fant det hos Narvesen på Moholt i Trondheim!!
Lurer på hvor mange kronisk audiofile akkurat den kiosken har på samvittigheten? ::) Narvesen-Moholt drev på og pusha på meg danske High Fidelity på slutten av 70-tallet.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Joda, kioskene har bladet...også jeg....men hva med abonentene??

Begynner å bli en farse synes jeg.
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Joda, kioskene har bladet...også jeg....men hva med abonentene??

Begynner å bli en farse synes jeg.
Men du må da ikke klage til Fidelity, de gjør da så godt de kan. Det er store stygge Posten sin skyld alt sammen ::) ;) Dette er en grunn til å gi beng i å abonnere. De gir blaffen i abonnentene men legger skylden på andre faktorer, akkurat som det hjelper. Latterlig.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.505
Antall liker
2.944
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Posten i julestrida kan man absolutt ikke stole på.
Har inntrykk av at dette gjelder hele året når det gjelder denne saken.

Nå må jeg skyte inn og si at jeg liker Fidelity stort sett veldig godt :)
 

enw

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.06.2004
Innlegg
199
Antall liker
2
Å gjett hva jeg fikk før Jul!

enw
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.135
Antall liker
10.606
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ingenting her :-(
Ikke noe annen post heller. Skjønner ikke det. Ikke engang en liten reklameflik.
 
O

om.s

Gjest
Sånn apropo bare, snakket med en eldre venn av meg i Norge i dag som hadde kommet over Fidelity#23 og skrøt meget over stilen og måten bladet var lagd på, han er så far out hva HiFi gjelder, men fant alikevel bladet så godt at han skrøt av det slik...

Stå på knut & Co tydeligvis appelerer, og heldigvis for det, bladet til mange også utenfor HFS....

mvh
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.713
Antall liker
11.174
Torget vurderinger
2
Men du må da ikke klage til Fidelity, de gjør da så godt de kan. Det er store stygge Posten sin skyld alt sammen ::) ;) Dette er en grunn til å gi beng i å abonnere. De gir blaffen i abonnentene men legger skylden på andre faktorer, akkurat som det hjelper. Latterlig.
Har DU et godt alternativ til å gi bladet til Posten 1 uke før Narvesen får det? 2 uker før? Hva med kostnadene for trykking etc når man ikke kan selge produktet? Det der er ikke helt enkelt, faktisk.

Mvh
Håkon
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Same here...Ikke noe i postkassa men finnes på Narvesen...abo er topp! ;D

Edit: La seg på litt rar plassering...
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Har DU et godt alternativ til å gi bladet til Posten 1 uke før Narvesen får det? 2 uker før? Hva med kostnadene for trykking etc når man ikke kan selge produktet? Det der er ikke helt enkelt, faktisk.

Mvh
Håkon
Så jeg skal løse deres problem med å leveringen manga klager på? Dette er deres blad og deres ansvar når kundene ønsker det. Da må dere finne en løsning istedenfor beklagelser og å legge skylden på alle andre....................
 

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.520
Antall liker
885
Torget vurderinger
1
Noko skal ein då ha å klaga på ;D...
 

Powerpoint

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.04.2003
Innlegg
7.424
Antall liker
12.958
Så jeg skal løse deres problem med å leveringen manga klager på? Dette er deres blad og deres ansvar når kundene ønsker det. Da må dere finne en løsning istedenfor beklagelser og å legge skylden på alle andre....................
Kjære Viking. Jeg skjønner ikke at du gidder å klage noe mer på dette her. Gjør som meg, ta det som en mann, bryt sammen, og begynn og grin, og bli ferdig med det ;-) God Jul!
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Kjære Viking. Jeg skjønner ikke at du gidder å klage noe mer på dette her. Gjør som meg, ta det som en mann, bryt sammen, og begynn og grin, og bli ferdig med det ;-) God Jul!
Blir bare fantastisk lei av hvordan en leverandør av en vare kan legge skylden over på andre aktører. Dette er det eneste bladet jeg vet om som gjør dette. Det enkleste er da å ikke abonnere eller kjøpe bladet. Finnes mye bra og billigere fra utlandet ;)
 

monosapiens

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.09.2005
Innlegg
334
Antall liker
0
I posten idag i Drammne ;D
Deilig å lese ett hi-fi blad på Norsk da ;)
Man slipper alle tekniske ord på Engelsk som man ikke forstår og bare det at det finnes ett sånt nisjeblad i lille Norge er jo intet mindre enn ett under!!
kjempebra blad er det jo også :-D
 

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
6.713
Antall liker
11.174
Torget vurderinger
2
Blir bare fantastisk lei av hvordan en leverandør av en vare kan legge skylden over på andre aktører. Dette er det eneste bladet jeg vet om som gjør dette. Det enkleste er da å ikke abonnere eller kjøpe bladet. Finnes mye bra og billigere fra utlandet ;)
Men dersom du kan forsøke for din egen tynnslitte psykes skyld å drite i hvem som har skylda.... Og uten at noen ber deg om å løse problemene for Posten og/eller Fidelity... Kan man i grunn gjøre så mye annet enn å gi den tregeste utøver en ukes forsprang?

Mvh
Håkon Rognlien
(ikke medeier i Fidelity)
 

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Innlegg
3.451
Antall liker
3
Viking: Klaga du bare for å klage?
Regner med at (uten å vite) Fidelity sender ut bladene samtidlig ut til alle, og dermed så varierer det etter postens leveringstid! Så enkelt er det.. Det du får som abonent er at du slipper å dra for å kjøpe det... Det her er unødvendig syting.. Beklager, men av å til (litt for ofte) syns jeg det er litt for mye klaging (for unødvendige ting) her på forumet. Tenk vis alle kunne sende inn til fidelity på hvilken dato bladet ankom, så kunne de sendt ut så alle fikk samtidlig. Lettvindt... Eller ikke...


PK
 

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Innlegg
7.301
Antall liker
4.909
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
En liten idè!
Hva med å gi abonenter tilgang til en egen "nett utgave" av bladet ;-)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.992
Antall liker
6.216
En fordel må vi ha vi som sliter oss til Narvesen jevnlig i all slags vær også. ;D
 
L

Ludo

Gjest
En gang, for veldig lenge siden så kom bladet på Narvesen først. Da begynte jeg å gråte, og det virket for dagen etter lå bladet i postkassen ;D
 

LydMekk

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2003
Innlegg
2.307
Antall liker
2
Det pissregner her nå, tror du det gjør sitt til at blekka ligger i boksen imorgen? :)
 

DSP

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.02.2005
Innlegg
369
Antall liker
0
De som klager på Fidelity kan vel lage sitt eget "perfekte" blad, så kan vi andre lese Fidelity i fred og ro.
 

KV

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.02.2003
Innlegg
104
Antall liker
90
Har vært på møte med regnskapsføreren idag. Vi planlegger å kjøpe Posten slik at Fidelity og Viking og andre slipper mer problemer med dette. Jul eller ikke! Må bare sjekke kontoen først... ;D
God Jul!
Knut V
 
L

Ludo

Gjest
Flott at du tar ansvar, sjampis kommer i - ja nettopp - Posten ;D
 
Topp Bunn