Festlig på festival

svingen68

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2008
Antall liker
35
Torget vurderinger
1
Den artikkelen kom ut 1 April, og rett ved siden av er det en artikkel hvor man hevder at den var den beste aprilspøken i år. Men joda det hadde jo sikkert vært en festlig festival dersom det hadde vært sant :)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
svingen68 skrev:
Den artikkelen kom ut 1 April, og rett ved siden av er det en artikkel hvor man hevder at den var den beste aprilspøken i år. Men joda det hadde jo sikkert vært en festlig festival dersom det hadde vært sant :)
;D
Det er lettere å gå på aprilspøker når man får dem servert noen dager etterpå...

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.416
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Min første tanke var: -Og hvor mange måtte han karen ha harva over ialt for å få tre som "tok seg"? Er det noe rart at han fremdeles ser sliten ut 9 måneder etterpå?

mvh

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Min første tanke var å finne ut hvilken musikk de spilte. ::)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
tkr skrev:
Min første tanke var: -Og hvor mange måtte han karen ha harva over ialt for å få tre som "tok seg"? Er det noe rart at han fremdeles ser sliten ut 9 måneder etterpå?

mvh

Det er liksom noe som skurrer med dette bildet. Noe creepy og unaturlig... :-\

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Enig. Miniatyrmennesket er jo allerede trett og lei av alt ståket. Sannsynligvis er dette Geir Børresen ikledd en nyfødt-drakt. Skarpt observert, baluba.

Nei, takke meg til Labbetuss.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Ikke bare tre barn med tre forskjellige kvinnfolk, men forlovelse med en fjerde..........

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.416
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
baluba skrev:
tkr skrev:

mvh

Javisst.
Hadde du sett 3 x barnebidrag i 18+ år i kvitøyet når du selv er over 40, hadde du nok smilt litt anstrengt, du også.

mvh

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
tkr skrev:
baluba skrev:
tkr skrev:

mvh

Javisst.
Hadde du sett 3xbarnebidrag i 18+ år når du selv er over 40, hadde du nok smilt litt anstrengt, du også.

mvh
He he he, som man reder ligger man. Blir ikke mange kronene til overs til nye festivaler da. ::)

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.416
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Hehe, ja, det er noe døgnflueaktig over dette her:

Vill paringslek i noen timer eller dager, og etterpå er det bare å legge seg ned og dø.... ;D

mvh

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
tkr skrev:
Hehe, ja, det er noe døgnflueaktig over dette her:

Vill paringslek i noen timer eller dager, og etterpå er det bare å legge seg ned og dø.... ;D

mvh
Det er egentlig ingen dum idé, men man får aldri tid til å oppleve det å høre Ringen komplett i et slik liv. Noen vil sikkert mene at det er en fordel.

Topp Bunn