Femi.

S

slowmotion

Gjest
Damer er jo femi av natur, så de er jo ikke "femi" ;D

Selv er jeg selvfølgelig så mandig at det ikke spiller noen rolle om jeg er femi eller ikke. ( host , host ;D )

;)
 
E

Einstein

Gjest
Hva er femi med en steppemaskin, man vrikker da ikke mer der enn når man går ellers?

Hvorfor er menn så redd for å virke femi, tviler du på din egen mandighet
Nei, jeg gjør ikke det. Men det kan jo ikke de andre vite.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Nei, jeg gjør ikke det. Men det kan jo ikke de andre vite.
Jo du gjør nok det ... for nå har du svart på det innlegget to ganger.. ;D

Slapp av, du er ikke mer femi på en steppemaskin enn andre steder...
Enten er man femi eller så er man det ikke.
 
E

Einstein

Gjest
For å oppsummere denne svært viktige tråden før den skyves inn blant hifi og andre uvesentligheter i sentralens arkiver:

Den mannlige delen av HFS svarer et samstemt og rungende "JA!" på at bruk av stepmaskin er femi.

Den kvinnelige delen av HFS mener imidlertid at det å tale til forsamlingen fra en stepmaskin, er noe av det tøffeste og mest maskuline du kan foreta deg.

Verdt å notere seg, for den som er på sjekker'n. Særlig for dem som sjekker i begge "retninger" må denne informasjonen være gull verdt. Bruk av stepmaskin gir deg en riktig vinn-vinn-løsning....
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
For å oppsummere denne svært viktige tråden før den skyves inn blant hifi og andre uvesentligheter i sentralens arkiver:

Den mannlige delen av HFS svarer et samstemt og rungende "JA!" på at bruk av stepmaskin er femi.

Den kvinnelige delen av HFS mener imidlertid at det å tale til forsamlingen fra en stepmaskin, er noe av det tøffeste og mest maskuline du kan foreta deg.

Verdt å notere seg, for den som er på sjekker'n. Særlig for dem som sjekker i begge "retninger" må denne informasjonen være gull verdt. Bruk av stepmaskin gir deg en riktig vinn-vinn-løsning....

Pingler, det er det de er.
Om du virkelig ønsker et ærlig svar så ta en avstemning, ingen våger å stå frem med fullt "navn" og si at noe ikke er femi om de tror at det muligens, kanskje kan være i grenseland.

Kvinner kan gjøre all verdens manneting uten å bli stemplet som macho, det sees stort sett bare på som positivt. Er man mindre kvinnelig om man hugger ved, kjører gravemaskin eller sveiser? Neida, ingen problem.
Dere forandrer hverken personlighet eller legning om dere stepper, går på aerobic eller ballett for den saks skyld, men dere kan derimot risikere å gå glipp av mye som er gøy på grunn av pysefaktene deres.. :D
 

WilliamPoppy

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.08.2005
Innlegg
349
Antall liker
41
Ja, alle former for trening er femi. Step maskin - hva nå det enn er, kan jeg ikke uttale meg om. På det andre siden er det vel ikke noe galt i å være femi som det har blitt sagt tidligere. Boffen, kanskje vi sees på Tranen?
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Skulle vel mene at anleggsmaskinen får lite oppmerksomhet hvis berta er OK, ja.
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Dersom man er redd for å virke femi, da ER man femi. Vær et fritt menneske og ikke i et fengsel av pålagte og selvpålagte føringer, vær en mann og vær deg selv.
 

AlexanderK

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.10.2004
Innlegg
946
Antall liker
1
Sted
Nøtterøy
Torget vurderinger
1
Dersom man er redd for å virke femi, da ER man femi.  Vær et fritt menneske og ikke i et fengsel av pålagte og selvpålagte føringer, vær en mann og vær deg selv.
Ja. Og ER man femi, så er man femi.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Dersom man er redd for å virke femi, da ER man femi.  Vær et fritt menneske og ikke i et fengsel av pålagte og selvpålagte føringer, vær en mann og vær deg selv.
Endelig en som har skjønt det... :)


Jeg kjenner en som synes han er virkelig macho. Ser rimelig tøff ut også, helt til han begynner å gå. For han tripper avgårde med korte, raske skritt mens han vrikker på en merkelig måte, mildt sagt femi. Har ikke tenkt å si det til han, da tar han vel sin død, men morsomt er det. ;D
 
Topp Bunn