Fellesmiddag Munchen OAS - påmelding i denne tråden

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Formann R.E.S. har gitt Fosse & yours truly i oppdrag dette år å samle troppene for felles bespisning. I fjor besøkte vi Der Pschorr, og emm var det veldig vellykket, og vi prøver igjen i 2016 også:

Lørdag 7.mai. Tid? Kommer vi tilbake til. Cheers!

wirtshaus.jpg



DER PSCHORR breathes the spirit of Joseph Pschorr, who set new standards in the art of brewery. He, for example, invented the first method of cooling beer two hundred years ago. In the winter he had long pieces of ice cut from the Isar River, and stored beer on top of it in deep vaults. His name still is an obligation for us today.

Jeg tar påmelding for OAS'ere som også er OVK'ere i denne tråden.
Når vi skal sette sluttstrek for påmelding er jeg veldig usikker på, men hvis du skal være sikret plass i Årets Vakreste Utskeielse bør du kjenne din besøkelsestid ;)

Cheers!
 
Sist redigert:

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.684
Antall liker
2.286
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Jeg er glad for å se at restauranttipset mitt fra i fjor åpenbart var vellykket.:) Hadde jeg vært i nærheten ville jeg vært fristet til å søke en kvelds assosiert medlemsskap i OAS bare for å smake Europas beste biff Murnau Werdenfelser. Lykke til med gildet!
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Welchen Tag denken Sie, Herrn Jacch?
 

Karmana

Æresmedlem
Ble medlem
13.06.2008
Innlegg
24.204
Antall liker
62.216
Sted
Bergen
Torget vurderinger
42
Er det mulig med dagsmedlemskap i klubben :rolleyes:?
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Jeg og fruen stiller JackX.
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Jeg reiser hjem lørdag kveld, så jeg må stå over i år!
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Til vordende påmeldere til Munchen:

På tide å flagge interessen!:cool:

Cheers!
 
Sist redigert:

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.202
Antall liker
101.676
Torget vurderinger
23
I all verden - ute av det gode selskap? Vel, husk at jeg advarte deg mot å lefle med slikt budsjettanlegg som du har satt sammen :D Nå kommer straffen... eller..

På den annen side, you can't serve two masters er det noe som heter, så det gjelder å stokke bokstavene riktig her i livet!
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.587
Antall liker
2.182
Kan vi håpe på at bokstavkjeksen ramler på plass - og at ting ikke er verre enn at det kan gå seg til? Det krever mot til å sette strek over ting og gå videre uten at kursen må endres 180grader av den grunn. håper "partene" kan gjøre det.
Mvh
JMK
 

Jamakr

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2003
Innlegg
1.587
Antall liker
2.182
ER glad for å høre rykter om at ting går seg til - når det gjelder å ha et bredspektret nivå av bokstavkjeks under sin signatur. Det er bra !

Dermed ikke sagt noe om middagen.

Mvh
JMK
 
Topp Bunn