Fellesmiddag i Munchen

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Formann Zomby har gitt undertegnede i oppdrag å samle de reisende OVK'ere til felles middag med OAS i Munchen dette år.
I fjor var vi på Der Pschorr, og det var såpass vellykket at vi satser på det stedet i år også:
Lørdag 7.mai

http://www.hifisentralen.no/forumet...7-high-end-ma-nchen-2015-a-8.html#post2072484

wirtshaus.jpg


"DER PSCHORR RADIATES TRADITIONAL CHARM AND MODERN ZEITGEIST.
DER PSCHORR invites you to enjoy with your senses and palate. Visitors from all over the world, original characters of Munich, university students and business men meet at their regular tables for a chat, they clink glasses of fresh, cool Hacker-Pschorr Edelhell in the beer garden, they fortify themselves with a good, strong meal in the cool beer cellar or enjoy a delicious, several-course dinner in Theresia's Hall. It is the ideal place for lively celebrations, but also for quiet relaxation.

http://www.der-pschorr.de/Speisekarte_eng.pdf

Jeg tar påmelding for OVK'ere only i denne tråden.
Når vi skal sette sluttstrek for påmelding er jeg veldig usikker på, men hvis du skal være sikret plass i Årets Vakreste Utskeielse bør du kjenne din besøkelsestid

Cheers!
 
Sist redigert:

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Jeg melder meg på med mitt reisefølge fetter Finn. Vi har allerede diskutert dressjakke valg, så det er best vi ikke blir skuffet. . .:cool:
 

Kondis

Overivrig entusiast
Ble medlem
03.02.2013
Innlegg
904
Antall liker
699
Sted
Okkaby
Torget vurderinger
13
OVK'ere only,,,,,Morn Morn,,,,,,,,Helt enig,,,hvis ikke så tror jeg nok at det kunne blitt Fullt hus av nordmenn der...
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Finn er min favoritt-fetter også, så om ikke dressjakken sitter som helstøpt skal jeg nok få pratet dere inn :D

cheers, virgins
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
OVK'ere only,,,,,Morn Morn,,,,,,,,Helt enig,,,hvis ikke så tror jeg nok at det kunne blitt Fullt hus av nordmenn der...
Jeg burde kanskje ikke kommentere dette i det hele tatt. Men, skitt la gå. Av og til får man inntrykk av at noen føler de har rett til å delta i enhver sosial sammenheng. Så blir man snurt og fornærmet over at noen i en eller annen sammenheng drister seg til å invitere de man kjenner fra før, eller liker, eller som tilfeldigvis er medlemmer av samme klubb eller forening.

Jeg kan ikke forstå dette som noe annet enn surmuling, og jeg synes mildt sagt det er utidig.

OVK er en klubb og et sosialt fellesskap. Vi omgås regelmessig gjennom hele året. At vi ikke skal kunne invitere klubbens medlemmer til middag i München uten at noen blir sure fordi det ikke er nok å være norsk i utlandet? Jeg gir meg over.

Tær, ass. Ikke bare er de såre, de er for pokker over alt!
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.682
Torget vurderinger
23
I helsike - skal ikke en stakkar få dra til Munchen engang uten å måtte vasse i OVK'ere...:rolleyes:
 

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Innlegg
14.505
Antall liker
14.002
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
For en verden!

Her har den innsiktsfulle og ufeilbarlige formann Zomby klart gitt prinsippene for deltagelse, og så ser en - jeg - til sin fortvilelse at det sendes ut innbydelser i alle himmelretninger; nå sist til den okkulte gruppen som går under navnet Oslo lydsamfunn; en gjeng som har det samme forhold til en ledningsstump som de har til mat: det er godt fordi jeg liker det!.

Jeg trodde jeg var ankommet en eksklusiv klubb av oppegående avtastereiere, og så er det altså bare lutter selvfornedring som er gjeldende. Formann zoombie, liksom!

Jeg kommer uansett! På pur faen.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Heh, heh... Det blir ikke første gang vi har felles opplegg med OAS, og i denne sammenhengen er det vi som er juniormedlem og skal takke pent for invitasjon. Vi har fortsatt et visst overlapp i medlemsmassen, selv med to distinkt forskjellige klubber, og vi har da klart å trives i lag både en og to ganger.
 
Sist redigert av en moderator:

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Jeg reiser hjem lørdag kveld, så jeg må stå over i år!
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Dr.Navnebror: fortsett med leppegymnastikken og du skal se du blir forfremmet way beyond ditt komfortnivå:

Herr Dongelidong-formann.

Meget velklingende, akademisk fullendt.
 
Topp Bunn