Fantorangen JBL-look

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    154
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    12
    En kommentar til , jeg er ikke så opptatt av lydmessig detaljer/beskrivelser, men har mine referanser fra et langt hifi-liv med ; Spendor, Harbeth, Dynaudio, Marten Miles, Burmester, B&w, Zu Audio, Mirage, Auream og elektronikk fra bla Luxman, Naim, Hegel, PrimaLuna, IFI
    Lyden fra Fantorangene står seg godt!

    Og, det er hyggelig å ha noe som få har- når det har kvaliteter som disse. En må tørre å prøve noe annet en mainstream/serieproduksjon, og ikke bare tenke (som jeg selv har gjort tidligere) på verdi ved evt resalg etc. Høytalerne er jo bygget av standard komponenter, Delefilter kan en helt sikkert få beskrivelse av Willy så skulle det oppstå problemer så er det greit å løse.
     

    inselwind

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.05.2012
    Innlegg
    1.974
    Antall liker
    10.702
    Sted
    Toten
    Torget vurderinger
    11
    Takk for fine tilbakemeldinger hifi 1953😃👍.
    Artig å lese at du er fornøyd med dem! - Willy har jobbet bra med det nye filteret, og jeg var selv også utrolig fornøyd med hvordan de spilte hjemme hos meg🎵🎶.
    Det at de er såpass lite kresne på forsterkeri gjør at de også spiller flott på det allermeste som blir koblet til dem.
     

    hifi1953

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.08.2010
    Innlegg
    154
    Antall liker
    108
    Torget vurderinger
    12
    Det gleder meg at de spiller til din forventning og tilfredshet :)
    Ja, absolutt. På sikt kan det være en bedre streamer er aktuell, men WiiM+ er veldig bra, og mer arbeid med plassering kan hjelpe, men det haster ikke. Nå skal jeg spille over tid for å bli bedre kjent med oppsettet. Høytalerne har et veldig stort potensial!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn