FANTASTISK!!!!! Patricia Barber Premonition Years 1994-2002

vinyljazz

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.01.2007
Innlegg
309
Antall liker
0
cdjazz skrev:
Destiny skrev:


Denne har jeg spillt masse i det siste ;D

Kjempefin plate...

Destiny.. :)
Den er bestilt og like rundt hjørnet,gleder meg enormt.Er en sor Patricia fan.
Håper lyden er så god som det blir snakket om her i tråden.

mvh
Rune
Kode:
Hei har nå fått denne boksen,og jeg må bare si den er helt fantastisk,den har snurret og gått mye hos meg de siste dagene.

mvh
Rune
 
L

lark

Gjest
Fikk "Companion" og "Nightclub" i posten for et par dager siden. Terningkast 7 ;) Jeg må ha flere plater av denne dama ;D ;D
 

roarh

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.06.2005
Innlegg
131
Antall liker
6
Dette er vel en digresjon, men er det noen av dere som kjenner til om dama har hatt konsert i Norge noen gang?
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.121
Antall liker
3.903
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
ka-bump!

Ny plate på gang! (September 16)

COLE PORTER MIX CD



The singular singer & pianist Patricia Barber last put her distinct stamp on a collection of standards with her acclaimed 2000 release Nightclub. Now - on the heels of Mythologies, her ambitious song cycle based on Greek mythology - Barber returns with The Cole Porter Mix, a stunning celebration of the great Cole Porter's songbook. The album features Barber's longtime quartet & special guest saxophonist Chris Potter on such Porter classics as "I Get a Kick Out of You", "Just One of Those Things", "What Is This Thing Called Love", and "Miss Otis Regrets."
http://www.elusivedisc.com/prodinfo.asp?number=BNCD50146
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.152
Antall liker
10.663
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Skulle akkurat til å skrive om denne platen så fant jeg denne tråden. En flott samling og lydkvaliteten er for en gangs skyld bedre enn "originalen". PS: Har ikke lest tråden så det er mulig det står tidligere. Er dette den beste "remastering" eller hva som er gjort til nå?
 
Topp Bunn