Fans

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Næææ..strengt talt ikke. Barbie ligger i bunn av lekekassen. Der skulle majoriteten av disse voksdukkene også vært.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Jooooo ! Strengt tatt JA!

Som Baluba skrev i en annen tråd, finner du ikke at dette er pulbart er du homo ! Og det er helt greit altså, da blir det flere damer på oss heterofile. ;D ;D ;D ;D ;D

Men "Super" en liten "warning" hadde vært på sin plass! Det er noen av oss gamliser her på HFS som sliter med høyt blodtrykk! Og disse bildene gjør det IKKE bedre ! ;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Pink_Panther skrev:
Ble litt sulten jeg gitt. ;D

Jeg ser at jeg har gjort jobben min, og at andre er i stand til å videreføre det gode arbeidet. Fram med ærligheten og vær mannfolk! Ikke kom og si at disse dukkene ikke er verdt å leke med, selv for en voksen mann. Det er ikke alltid det handler om den store kjærligheten, dessuten har de sikkert fin personlighet også. Men det finnes jo de som heller vil ha striskjorte og havregraut istedenfor silke og filet mignon til søndags. ::)

Og jeg lurer på hvorfor jeg ikke har kjangs på voksne og fornuftige damer? Det bare slår meg når jeg leser gjennom det jeg nettopp har skrevet. Kanskje jeg burde begynne å tenke før jeg sier eller skriver noe om kvinner?

Edit: Snek seg inn et par pinlige typos. Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
baluba skrev:
Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?

Det er i så fall kun et sunnhetstegn ! Trust me. ;D ;D

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Spiralis skrev:
baluba skrev:
Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?

Det er i så fall kun et sunnhetstegn ! Trust me. ;D ;D
Jeg stoler alltid på deg. Du kommer ofte med de riktige trøstende ordene som løfter meg til nye høyder, Spirre! :D ;D 8)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.972
baluba skrev:
Edit: Snek seg inn et par pinlige typos. Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?
Alle og enhver, av eldre menn, blir nok distrahert når man får servert slike bilder. Man husker at man løp etter pikebarn, men husker ikke hvorfor.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.815
Torget vurderinger
0
Pink_Panther skrev:
baluba skrev:
Alle og enhver, av eldre menn, blir nok distrahert når man får servert slike bilder. Man husker at man løp etter pikebarn, men husker ikke hvorfor.
Nei nei Pinky, eldre erfarne menn løper ikke etter pikebarn, det er slitsomt. Man skal la pikene løpe til seg, da har man mer ork når det trengs ! ;D

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.972
Spiralis skrev:
Nei nei Pinky, eldre erfarne menn løper ikke etter pikebarn, det er slitsomt. Man skal la pikene løpe til seg, da har man mer ork når det trengs ! ;D
Jammen, jammen, det er jo det jeg sier. Man husker løpingen i ungdomstiden, men ikke hvorfor man løp. ;D
Forresten så mistenker jeg unge piker som løper etter eldre menn for å være vernepleierstudenter. De ser en mulighet til å øve litt pleie for eldre. Tja, det kan jo ha noe for seg.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Pink_Panther skrev:
Spiralis skrev:
Jammen, jammen, det er jo det jeg sier. Man husker løpingen i ungdomstiden, men ikke hvorfor man løp. ;D
Forresten så mistenker jeg unge piker som løper etter eldre menn for å være vernepleierstudenter. De ser en mulighet til å øve litt pleie eldre. Tja, det kan jo ha noe for seg.
Det er resultatet som teller, ikke motivasjonen. ;)

Poirot

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.07.2007
Antall liker
2.150
Noe å hvile øynene på for gæmlisene!

Topp Bunn