- Ble medlem
- 28.07.2007
- Antall liker
- 2.150
Ble litt sulten jeg gitt. ;DPink_Panther skrev:![]()
Baluba??
baluba skrev:Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?
Jeg stoler alltid på deg. Du kommer ofte med de riktige trøstende ordene som løfter meg til nye høyder, Spirre!Spiralis skrev:baluba skrev:Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?
Det er i så fall kun et sunnhetstegn ! Trust me. ;D ;D
Alle og enhver, av eldre menn, blir nok distrahert når man får servert slike bilder. Man husker at man løp etter pikebarn, men husker ikke hvorfor.baluba skrev:Edit: Snek seg inn et par pinlige typos. Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?
Nei nei Pinky, eldre erfarne menn løper ikke etter pikebarn, det er slitsomt. Man skal la pikene løpe til seg, da har man mer ork når det trengs ! ;DPink_Panther skrev:Alle og enhver, av eldre menn, blir nok distrahert når man får servert slike bilder. Man husker at man løp etter pikebarn, men husker ikke hvorfor.baluba skrev:Edit: Snek seg inn et par pinlige typos. Ble kanskje litt distrahert av illustrasjonene i denne tråden?
Der ser du Vreden, det er da noe bra med USA!Super skrev:
Jammen, jammen, det er jo det jeg sier. Man husker løpingen i ungdomstiden, men ikke hvorfor man løp. ;DSpiralis skrev:Nei nei Pinky, eldre erfarne menn løper ikke etter pikebarn, det er slitsomt. Man skal la pikene løpe til seg, da har man mer ork når det trengs ! ;D
Det er resultatet som teller, ikke motivasjonen.Pink_Panther skrev:Jammen, jammen, det er jo det jeg sier. Man husker løpingen i ungdomstiden, men ikke hvorfor man løp. ;DSpiralis skrev:Nei nei Pinky, eldre erfarne menn løper ikke etter pikebarn, det er slitsomt. Man skal la pikene løpe til seg, da har man mer ork når det trengs ! ;D
Forresten så mistenker jeg unge piker som løper etter eldre menn for å være vernepleierstudenter. De ser en mulighet til å øve litt pleie eldre. Tja, det kan jo ha noe for seg.