Fana audio?

M

mr hifi

Gjest
Ser det er kommet en del kabler merket Fana audio til salgs på finn.no. Er dette et nytt norsk merke som produseres her til lands? eller er dette noe som kommer fra alibaba/alixspress?
 
Sist redigert av en moderator:

Festus

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2010
Innlegg
1.272
Antall liker
3.142
Torget vurderinger
3
Texten virket noe kjent på kabler lagt ut for salg her , hjemmesnekra ? Ikke at jeg mener det er noe galt i det 👍🏻
 
M

mr hifi

Gjest
kjempe flott om noen vil komme med et nytt norsk merke innen kabler, del gjerne om noen har erfaringer med kablene.
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.168
Antall liker
10.692
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Direkte linking til finn.no annonser er ikke tillatt og link fjernet. Tråden er også flyttet til kabelhjørnet
 

ufo

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.02.2016
Innlegg
1.849
Antall liker
967
direkte link til Jesus er tilgjengelig når som helst!😇
 

Uttern

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.11.2007
Innlegg
811
Antall liker
428
Sted
Ytre Enebakk
Torget vurderinger
3
"Hjemmesnekra" nevnes lenger opp i tråden. Så lenge det er gode plugger/ spader, og kvalitetskabel i utgangspunktet, og "snekkern" vet hva han driver på med (les KAN LODDE/ gjerne være sertifisert for sådant), så er vel det vel så bra som "pyntekabel" lodda av folk som er henta på gata i fjærne østen for å makse profitten. Bare en tanke som slår meg....;)
 

Festus

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2010
Innlegg
1.272
Antall liker
3.142
Torget vurderinger
3
Hjemmesnekra var ikke negativt ment fra min side . Og jeg kan ta feil , er Fana audio et reg firma faller det utenfor min hedersbetegnelse som hjemmesnekra 😃🎶. I beste mening
 

vim01

Gjenganger
Ble medlem
19.06.2003
Innlegg
1.560
Antall liker
5.134
Sted
Gjettum
Torget vurderinger
3
Toppmodellen hans er vel denne kabelen med god terminering og dressing, samt kjerne av tau a la GR-Research sine kits.
24TC på Ebay
No way at det er OCC kobber i alle de kinakablene som selges som OCC (se video: is SKW OCC?), men helt sikkert en anstendig og OFC og samlet pris med Fana stempel er ikke urimelig synes jeg. Håndverket ser bra ut og selger har omsatt div. kabler i lang tid via Finn.
 
Topp Bunn