BT skrev:
Honkey-Chateau skrev:
På mange måter tror jeg denne saken gavner samfunnet vårt.
Kanskje enda fler får opp øynene for det absurde skuespill vi overværer. En del mennesker havner på asylet når de begynner å tale med ikke-eksisterende skapninger, mens andre besitter posisjoner høyt oppe i samfunnsmakten nettopp fordi de har kontakt med den samme type entiteter. Og nå sitter altså samfunnets forståsegpå'ere og diskuterer på ramme alvor om det er smart / dumt / farlig / mulig å snakke med engler / døde / hvaler / sphnixen / hjelpere / suppegjøker i beste sendetid, nyheter og egne debattprogrammer!! Snart må vel flere få opp øynene og se at vi lever i en jævla tegneserie med sludder på alle kanter?!
Tilgi meg, dere som er sterke i troen, men dette blir mer og mer (ufrivillig) hysterisk gøyalt!
Honkey
Jeg liker absurde skuespill.
At det er mulig å snakke med suppegjøker er hfs et bevis på.
Hm. La meg da, i suppegjøkens tegn, og ie den absurde ånds navn hevde det følgende:
Man kan ikke være død! Enten er man i live, eller man er ikke i det hele tatt. I det øyeblikket et menneske dør, opphører det å være noe som helst, ergo kan ikke et menneske være dødt. For i det øyeblikket døden inntrer, er man ikke lenger et menneske, man
finnes ikke mer. Og de som prater med noe som ikke finnes, prater med seg sjøl. Enjoy the game!
Honkey