Diverse Facebook og YouTube vids - does not compute

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.644
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Noen her som vet korfor (hos meg og mange andre i alle fall) YouTube videoer ikke spilles av på "veggen" lengre? Før var det fint mulig å spille av videoer inne på facebook, men nå lenkes det bare til YouTube... Unhimlich annoying...

G

Gjestemedlem

Gjest
Noen her som vet korfor (hos meg og mange andre i alle fall) YouTube videoer ikke spilles av på "veggen" lengre? Før var det fint mulig å spille av videoer inne på facebook, men nå lenkes det bare til YouTube... Unhimlich annoying...
Poster stadig videoer fra Youtube uten problemer, men jeg pleier å lime en link inn i selve meldingen i stedet for å trykke på add video-knappper eller noe slikt. Funker i alle fall bra.

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Antall liker
10.644
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Poster stadig videoer fra Youtube uten problemer, men jeg pleier å lime en link inn i selve meldingen i stedet for å trykke på add video-knappper eller noe slikt. Funker i alle fall bra.
Samme måte eg gjør det på, men på egen vegg blir det bare et "bilde" fra YT, og når det klikkes på det blir man videresendte til YT. I grupper og på andres vegger går det oftere greit.

På egen vegg blir det slik:

yt.JPG

Og den spilles ikke av på veggen min.

Bruker PC og Chrome som nettleser. Aner ikkje om det har noe å si.

G

Gjestemedlem

Gjest
Ja den første posten man legger inn blir gjerne bare til en link, mens hvis man poster flere i kommentarfeltet under så kan man spille dem av direkte. Ikke helt sikkert på hvorfor eller om man kan gjøre noe med det.

Topp Bunn