- Ble medlem
- 14.01.2009
- Antall liker
- 0
Pent! Gratulerer med en nydelig boomblaster!
|
Ja er du gærn... men det er tilsynelatende så mye "galskap" på HFS (i mine øyne) omkring dette med lyd at jeg ikke er overrasket over at folk øser ut på keiserens nye klær, så lenge det er dyrt nok, eller billig nok ift "veil" utsalgspris.Bach_Man skrev:Jeg ville heller kjøpt Meridian fremfor å bruke samme beløp på kabler slik mange gjør...
Hei, først av alt gratulerer med den heftigste bærbare hifi noensinne. Nei, jeg får ikke til det der med styring av i80 fra F80, og ikke lader den iPod heller... bruker du en ekstra kabel eller noe slik?Sting skrev:.. Ps Vidar P: min virker fint med fjernkontroll vs iPod, fått det til?
Jeg får valgt iPod navnemerke for Aux 3, men det hjelper lite dessverre. Skulle nesten tro de teller seg ned med serienummer.. siden din har funksjonen som ikke skulle ha den... verden er urettferdig duSting skrev:Synd det ikke hjalp!
Får du valgt opp i80 eller iPod når du velger aux inngang nr 3? Kanskje pila på setup menyen kommer frem da?
Hvis du mot formodning ikke har seneste software skulle dette enkelt la seg gjøre hos importør iflg Meridian sine sider. Men det er jo altid bry og pakke ned og sende osv..
Min har serienr 100052xx altså ikke 1004000 eller over som brosjyren sier..
Uansett lykke til
mvh Tom
Dette skjønner jeg ikke helt. Ble ikke Firewire kuttet ut på ipod for flere år siden?Vidar P skrev:Jeg erfarer et lite problem med samspillet i80 til F80; iPod varsler om at lading via FireWire ikke støttes, og iPod lader ikke.
Her er en annen luring.C. Alshus skrev:Noen som har hørt Tivoli sin variant?
Synes den er lekker, men er endel rimligere enn de ovenfor.
![]()