Førsteposten repeteres i Aus der Reihe.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Tenkte å starte sesong 3 av Aus der Reihe etterhvert, men det slår meg at Beethoven-posten ligger øverst på alle 5 sidene; hva skyldes dette, og kan det korrigeres? Det er ikke lagd slik fra min side iallefall.

N

nb

Gjest
Det er nok at førsteposten blir "sticky" når en tråd får den (velfortjente) status din tråd har fått, dvs at den står øverst i avdelingen den er postet i. Høvdingen kan muligens fikse.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Tenker meg også at det er årsaken; hadde vært fint om det kunne korrigeres da det støyer til de fire siste sidene litt.

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Vidar P skrev:
Tenkte å starte sesong 3 av Aus der Reihe etterhvert
Se her ja ! Strålende nyheter på en eller middels dag. Nå kan man gå høsten trygt i møte.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Er en sticky ja.
Forsto ikke helt hve du mente. Hvilken tråd ønskes å prioriteres og er det tråder som ikke ønskes prioritert?

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Roberten skrev:
Vidar P skrev:
Tenkte å starte sesong 3 av Aus der Reihe etterhvert
Se her ja ! Strålende nyheter på en eller middels dag. Nå kan man gå høsten trygt i møte.
Spørs om man ikke må vurdere å få med noe mer fra den store mester (hint; se avataren min) også. Litt nysgjerrig på om hans ultimate Schumann 4´de gav mersmak hos folk.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.763
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Gode nyheter at tråden fortsetter, VidarP!
Det ser ut som første innlegg i prioriterte tråder alltid vises øverst/sist, og dette ligger i systemet. Det betyr at systemet er tenkt som at første innlegg kan være en kort innledning eller overskrift til hele tråden. Det kan være fint, syns jeg.
Hvis ikke dette lett kan forandres, er en mulighet å editere første-posten ned til en enkel introduksjon og kopiere den fine Beethoven-delen over i en av de andre postene.
Eller kanskje moderator kan sette en ny post tilbake i dato, slik at Beethoven-posten blir nr.2 ?

Lykke til
Jørgen

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.574
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hei, jeg finner ikke ut av hvordan evt. førstetråder i "sticky" ikke vises først uansett.

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Antall liker
1.646
Vidar P skrev:
Spørs om man ikke må vurdere å få med noe mer fra den store mester (hint; se avataren min) også.
Denne tok jeg først for et øyeblikk siden da jeg satt på Beethovens 9. :) Mer Furtwängler støttes entusiastisk !
Og nå gleder jeg meg stort til å lete frem Schumann posten og bestille denne.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.639
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
En Idé til fix:
Flytt den pastorale delen av innholdet i førsteposten til bunnen av tråd en, og kommenter endringen i den reviderte førstepost.

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
301
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Det er absolutt en mulighet, mon tro om ikke det var noe slikt Jørgen mente også. Skal vente å se om høvdingen har en høvdingefix først, hvis ikke får vi prøve ideene.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.639
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Det skrev han ja. Leseferdigheten synes å være i takt med Venstres stortingsrepresentasjon.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Vidar P skrev:
Det er absolutt en mulighet, mon tro om ikke det var noe slikt Jørgen mente også. Skal vente å se om høvdingen har en høvdingefix først, hvis ikke får vi prøve ideene.
Jeg har sett på det, men det ser ut til at det ikke foreligger noen mulighet til å unngå at førsteinnlegget i Sticky-tråder repeteres på hver side. Det har faktisk irritert meg også.

Topp Bunn