Tenkte å starte sesong 3 av Aus der Reihe etterhvert, men det slår meg at Beethoven-posten ligger øverst på alle 5 sidene; hva skyldes dette, og kan det korrigeres? Det er ikke lagd slik fra min side iallefall.
|
Se her ja ! Strålende nyheter på en eller middels dag. Nå kan man gå høsten trygt i møte.Vidar P skrev:Tenkte å starte sesong 3 av Aus der Reihe etterhvert
Spørs om man ikke må vurdere å få med noe mer fra den store mester (hint; se avataren min) også. Litt nysgjerrig på om hans ultimate Schumann 4´de gav mersmak hos folk.Roberten skrev:Se her ja ! Strålende nyheter på en eller middels dag. Nå kan man gå høsten trygt i møte.Vidar P skrev:Tenkte å starte sesong 3 av Aus der Reihe etterhvert
Denne tok jeg først for et øyeblikk siden da jeg satt på Beethovens 9.Vidar P skrev:Spørs om man ikke må vurdere å få med noe mer fra den store mester (hint; se avataren min) også.
Jeg har sett på det, men det ser ut til at det ikke foreligger noen mulighet til å unngå at førsteinnlegget i Sticky-tråder repeteres på hver side. Det har faktisk irritert meg også.Vidar P skrev:Det er absolutt en mulighet, mon tro om ikke det var noe slikt Jørgen mente også. Skal vente å se om høvdingen har en høvdingefix først, hvis ikke får vi prøve ideene.