P
Parelius
Gjest
når Høvdingen sletter innleggene våre (og ikke en hel tråd)?
|
Høvdingen er den usynlige hånd som hersker over liv og død. Han kan forvise sine undersotter og deres meninger og utsagn til det ytterste mørke.[Får vi beskjed] når Høvdingen sletter innleggene våre (og ikke en hel tråd)?
I følge Adam Smith er det vel markedsøkonomien som er den usynlige hånd, men mye gøyere hvis det faktisk viser seg at høvdingen har tatt over ;D ;DHøvdingen er den usynlige hånd som hersker over liv og død. Han kan forvise sine undersotter og deres meninger og utsagn til det ytterste mørke.
Jeg vet ikke om du for beskjed.
Du er selvfølgelig tilgitt, men kun på bakgrunn av at uret har pasert midnattjeg tenkte på tråder som flyttes..
ursäkta
Sorry, men Adam er utstøtt fra hifiparadiset. Høvdingen har tatt over. I det siste har Han tatt overhånd over ... ;DI følge Adam Smith er det vel markedsøkonomien som er den usynlige hånd, men mye gøyere hvis det faktisk viser seg at høvdingen har tatt over ;D ;D
;D ;D Ser for meg at historie undervisningen blir en smule gøyere nåSorry, men Adam er utstøtt fra hifiparadiset. Høvdingen har tatt over. I det siste har Han tatt overhånd over ... ;D
Det var en tråd for ikke så lenge siden som ble flyttet til "Off-Topic". Husker ikke i farten hvilken det var, men det var en link til den fra "hi-fi generelt" der den opprinnelig var postet. Aner ikke om det er vanlig prosedyre, men det var gjort da i alle fall.jeg tenkte på tråder som flyttes..
ursäkta