Får vi beskjed?

P

Parelius

Gjest
når Høvdingen sletter innleggene våre (og ikke en hel tråd)?

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
nei, ikke linkes det til dit det flyttes heller....

edit: jo det gjør det, ser jeg nå! 8)

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Antall liker
5
Nå er ikke jeg noen dataekspert, men det kan vel ikke linkes til noe som er slettet ???

Lin

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jeg tenkte på tråder som flyttes..

Jo, der så jeg linken (gni olelukkøyepoop ut av øynene)
ursäkta

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
[Får vi beskjed] når Høvdingen sletter innleggene våre (og ikke en hel tråd)?
Høvdingen er den usynlige hånd som hersker over liv og død. Han kan forvise sine undersotter og deres meninger og utsagn til det ytterste mørke. ;)

Jeg vet ikke om du får beskjed.

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Høvdingen er den usynlige hånd som hersker over liv og død. Han kan forvise sine undersotter og deres meninger og utsagn til det ytterste mørke. ;)

Jeg vet ikke om du for beskjed.
I følge Adam Smith er det vel markedsøkonomien som er den usynlige hånd, men mye gøyere hvis det faktisk viser seg at høvdingen har tatt over ;D ;D

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
I følge Adam Smith er det vel markedsøkonomien som er den usynlige hånd, men mye gøyere hvis det faktisk viser seg at høvdingen har tatt over ;D ;D
Sorry, men Adam er utstøtt fra hifiparadiset. Høvdingen har tatt over. I det siste har Han tatt overhånd over ... ;D

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Sorry, men Adam er utstøtt fra hifiparadiset. Høvdingen har tatt over. I det siste har Han tatt overhånd over ... ;D
;D ;D Ser for meg at historie undervisningen blir en smule gøyere nå

Humdinger

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.08.2004
Antall liker
37
Torget vurderinger
1
jeg tenkte på tråder som flyttes..

ursäkta
Det var en tråd for ikke så lenge siden som ble flyttet til "Off-Topic". Husker ikke i farten hvilken det var, men det var en link til den fra "hi-fi generelt" der den opprinnelig var postet. Aner ikke om det er vanlig prosedyre, men det var gjort da i alle fall.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
Hva skal egentlig til for at et innlegg slettes? Blir ikke dette VELDIG individuelt? Ikke vet jeg hvor mange "høvdinger" vi har her, men aldri i verden om bare én greier å lese alle innleggene. Kanskje hvis vedkommende er arbeidsledig og ikke sover, men ikke ellers.

Greit nok å slette innlegg om regler ikke overholdes, men da MÅ dette gjøres konsekvent.
Et forum bør ha flere moderatorer, er dette tilfelle her?

En annen sak er et emne som plutselig sporer av og etterhvert handler om noe helt annet. Er de ikke da off-topic?
Bør de da flyttes?

//Jeg så linken nå, sløve meg.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
O store høvding, skviser litt hardere...?
Har jeg fått en tråd slettet?
Mener å ha startet en tråd igår, men nu er den borte vukk!

Eller husker jeg litt feil? ???

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Tråden med "Ping Pong Hifi" ble slettet uten noen videre advarsler.

Det er ikke tillatt å angripe andre medlemmer på forumet, og Janhella som tråden omhandlet ble støtt av tråden.

Det var også nokså mange som sendte inn melding til Høvdingen med ønske om at vi slettet tråden.

Hvis du vil diskutere Ping Pong hifi så gjør det uten at du henger ut en enkelt person.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Så det ble oppfattet som et hva for noe???
???

Allegori og fine billedord er tydeligvis ikke pensum her på senralen, sikkert greit, men jeg tror at man har missforstått en smule her altså...

Men siden Janhella da tydeligvis missforsto og det samme med en hel bønsj andre...inkludert høvdingen
så må jeg jo ta dette til etterretning i fremtiden
og ikke skrive "komplisert" norsk da

Men igjen... HÆ?

Topp Bunn