Får ikke lastet Annonse ???

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
122
Torget vurderinger
9
Skjønner ikke hva jeg gjør feil, prøver å laste annonse, men jeg får det ikke til skjønner ikke hva jeg gjør feil. Bildene er av jpeg format og ellers har jeg kun brukt bokstaver og tall, ingen weblinker el liknende.

Denne beskjeden kommer opp hveeeer gang jeg prøver å sende

[h=1]Bad Request[/h] Your browser sent a request that this server could not understand.

Noen som kan hjelpe

Jan Arne

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Kan du si litt om hva slags browser og operativsystem du bruker?

Kan du laste opp bilde i denne tråden - se om det fungerer.

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
122
Torget vurderinger
9
brukte i dette tilfellet mozilla Firefox,og windows xp, mulig det er mozilla som kødder det til? fikk ikke til å laste bilde her

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Hva slags bilde forsøkte du å laste opp (jpeg, gif osv.)?

Vet du hvor stort bilde er i KB eller MB?

Det kan tenkes at du forsøker å laste opp et bilde som enten er feil format eller altfor stort.

Du kan gjerne sende meg bilde pr. webmaster@hifisentralen.no så skal jeg se om det er årsaken.

xtz 69

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.01.2011
Antall liker
122
Torget vurderinger
9
Hva slags bilde forsøkte du å laste opp (jpeg, gif osv.)?Vet du hvor stort bilde er i KB eller MB?Det kan tenkes at du forsøker å laste opp et bilde som enten er feil format eller altfor stort. Du kan gjerne sende meg bilde pr. webmaster@hifisentralen.no så skal jeg se om det er årsaken.
sorry for sen tilbakemeld, men det løste seg, det var en cr 2 fil eller canon sitt raw format jeg prøvde å sende

Topp Bunn