Får ikke koblet meg til minidsp DDRC 88A

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Har kjøpt en slik boks som jeg tenkte skulle stå for korreksjon av min lille kino.

Har lastet ned riktig programvare fra Minidsp. Men når jeg trykker på connect så får jeg ikke kontakt.
Boksen har siste firmware. Jeg får åpna software oppdateringen og får der kontakt når jeg trykker på connect.

Er det noen som har noe tips? Har sendt minidsp en epost. Men kanskje noen her har vert borti dette før.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
DSC_1895.jpg


Dette kommer opp når jeg prøver connect. Har testa 3 usb kabler, og to pc-er
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.383
Antall liker
3.558
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Ikke det at jeg tror det hjelper, men i et tilfelle måtte jeg slå av WiFi på laptopen for å få kontakt med en USB enhet (pumpestyring til akvariet). Regner med at du har søkt under support på miniDSP sine sider.
 

ELJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.09.2008
Innlegg
1.107
Antall liker
1.835
Sted
Harstad
Torget vurderinger
23
Hadde samme problem med Minidsp10X10. Løsningen ble en kortere usb-kabel. Den ville ikke koble til med 10m og 5m kabel.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Ikke det at jeg tror det hjelper, men i et tilfelle måtte jeg slå av WiFi på laptopen for å få kontakt med en USB enhet (pumpestyring til akvariet). Regner med at du har søkt under support på miniDSP sine sider.
Har søkt litt og de har er flere som har hatt trøbbel. Så får vente på svar fra Minidsp. Er jo ikke helt uvanlig at ting på pc ikke er som det skal vere hos meg.
 

vidarje

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2009
Innlegg
5.383
Antall liker
3.558
Sted
Rasta
Torget vurderinger
1
Jeg har alltid fått svar på det jeg har lurt på, selv om det kan ta noe tid.
 

roadrune

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.12.2014
Innlegg
2.357
Antall liker
1.166
Sted
Stord
Torget vurderinger
1
Vær obs på at det er en annen plugin om boksen har innstallert Dirac. Har du feil plugin så skjer akkurat det der.
 

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
22.989
Antall liker
20.125
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
Vær obs på at det er en annen plugin om boksen har innstallert Dirac. Har du feil plugin så skjer akkurat det der.
Ok, Hmm. Jeg har fått plugin fra Minidsp. Og har sagt ifra at jeg har kjøpt den brukt. Skal høre med tidligere eier. Dirac sertur til å fungere. Det ser for meg ut som om det er plugin til 88A BM som ikke får kontakt med hardware. Tidligere eier brukte Mac. Vet ikke om det har noe å si?
 
Topp Bunn