Han vil ha TV2 og P4 som eneste riksdekkende TV og radiokanal. Han vil ha Siv Jensen som president. Han vil ha frikirker a`la Oslo Kristne senter. ;Djowil skrev:Kan du utbrodere litt? Er redd jeg ikke helt ser sammenhengen.
I det hele, er det noe vits i å leve i det hele tatt?BBking skrev:Kongehuset og NRK må nedlegges. For egen regning vil jeg legge til statskirken (Iran, Norge osv). J. Pedersen har skjønt det!
Jostein Pedersen er en vits, kun egnet som råstoff for standup-komikere!HoJ skrev:I det hele, er det noe vits i å leve i det hele tatt?
Skaff deg et liv! Hvis du ikke tenker på annet enn dette står det dårlig til med deg.BBking skrev:Kongehuset og NRK må nedlegges. For egen regning vil jeg legge til statskirken (Iran, Norge osv). J. Pedersen har skjønt det!
I tilfelle staten skulle ordne det, handler det vel om mandater fra tilstrekkelig mange medlemmer i "staten".Slubbert skrev:Skal ikke staten ordne det for oss?
mnja,, tviltstillefelle, ( er dett et ord ?)Slubbert skrev:Skal ikke staten ordne det for oss?
Skaffe et liv tenkte jeg på.Obsolete Audio skrev:I tilfelle staten skulle ordne det, handler det vel om mandater fra tilstrekkelig mange medlemmer i "staten".Slubbert skrev:Skal ikke staten ordne det for oss?
Sier du som ikke klarer å nedlegge damer en gang...BBking skrev:Kongehuset og NRK må nedlegges. For egen regning vil jeg legge til statskirken (Iran, Norge osv). J. Pedersen har skjønt det!
Ærru itte me el ? Nå har "vi" også fått godkjent djevelutdriver, da skulle balansen mellom det good the bad and the ugly få nytt perspektiv.BBking skrev:Statskirken rimer ikke med et demokratisk samfunn. Hvorfor skal jeg, sammen med muslimer, katolikker, pinsevenner, budhister og fritenkere holde liv i prester, kirketjenere i en spesiell trosretning som ble tredd ned over hodet på oss for 400 år siden? Svenskene har avskaffet statskirken, og det går aldeles glimrende. De rødgrønne ønsker tydeligvis å ha styring med folks tro og åndelighet. Patetisk og i strid med religionsfrihet.
Joda, han klarer vel å rive og slite dem på rygg, men deretter blir det ikke mye som skjer ;BT skrev:Sier du som ikke klarer å nedlegge damer en gang...BBking skrev:Kongehuset og NRK må nedlegges. For egen regning vil jeg legge til statskirken (Iran, Norge osv). J. Pedersen har skjønt det!