Få bort driten!

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Kongehuset og NRK må nedlegges. For egen regning vil jeg legge til statskirken (Iran, Norge osv). J. Pedersen har skjønt det!

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Kan du utbrodere litt? Er redd jeg ikke helt ser sammenhengen.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.878
jowil skrev:
Kan du utbrodere litt? Er redd jeg ikke helt ser sammenhengen.
Han vil ha TV2 og P4 som eneste riksdekkende TV og radiokanal. Han vil ha Siv Jensen som president. Han vil ha frikirker a`la Oslo Kristne senter. ;D

Edit; Jeg lurer på hva årsavgiften blir for TV2 når den blir betalkanal og hvor mange som gidder å betale for den kanalen.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Mulig at det er syntaksen som lurer meg litt... Jeg undres bare over hvem som skal få regningen for nedleggelse av Kongehuset og NRK hvis det er slik at trådstarter kun skal faktureres for et slags tillegg i Statskirken. Jostein Pedersen?

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Mulig jeg er litt innesnødd, men personlig synes jeg ikke noe Jostein Pedersen eventuelt har forstått behøver å være en garanti for noen ting. Bortsett fra at det har med Grand Prix å gjøre. Men det er meg.

Musikkmannen

Helårsstemmer
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
28.816
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
BBking skrev:
Kongehuset og NRK må nedlegges. For egen regning vil jeg legge til statskirken (Iran, Norge osv). J. Pedersen har skjønt det!
I det hele, er det noe vits i å leve i det hele tatt?

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Jeg har absolutt ingen faglig tyngde og beveger meg muligens litt langt ut på glattisen nå iom at jeg overhodet ikke vet noe om hverken MGP eller NRKs dekning av MGP, men er det ikke en ørliten mulighet for at Jostein Pedersen er snurt og bitter på samfunnet og NRK i særdeleshet etter å ha mistet sin kjære jobb? La oss heller prøve å hjelpe herr Pedersen tilbake til livet fremfor å gi næring til demonene hans.

M

maestro

Gjest
HoJ skrev:
I det hele, er det noe vits i å leve i det hele tatt?
Jostein Pedersen er en vits, kun egnet som råstoff for standup-komikere!

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
934
BBking skrev:
Skaff deg et liv! Hvis du ikke tenker på annet enn dette står det dårlig til med deg.

R

Ronny_D

Gjest
Slubbert skrev:
Skal ikke staten ordne det for oss?
I tilfelle staten skulle ordne det, handler det vel om mandater fra tilstrekkelig mange medlemmer i "staten".

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Slubbert skrev:
Skal ikke staten ordne det for oss?
mnja,, tviltstillefelle, ( er dett et ord ?)

BB har rett på ,

faen nå husker jeg ikkeno, driting s på en mandag. ush

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Statskirken rimer ikke med et demokratisk samfunn. Hvorfor skal jeg, sammen med muslimer, katolikker, pinsevenner, budhister og fritenkere holde liv i prester, kirketjenere i en spesiell trosretning som ble tredd ned over hodet på oss for 400 år siden? Svenskene har avskaffet statskirken, og det går aldeles glimrende. De rødgrønne ønsker tydeligvis å ha styring med folks tro og åndelighet. Patetisk og i strid med religionsfrihet.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.283
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Trodde du mente Jan Petersen, BB, sånn apropos nedsnødd.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
BBking skrev:
Sier du som ikke klarer å nedlegge damer en gang...

R

Ronny_D

Gjest
BBking skrev:
Statskirken rimer ikke med et demokratisk samfunn. Hvorfor skal jeg, sammen med muslimer, katolikker, pinsevenner, budhister og fritenkere holde liv i prester, kirketjenere i en spesiell trosretning som ble tredd ned over hodet på oss for 400 år siden? Svenskene har avskaffet statskirken, og det går aldeles glimrende. De rødgrønne ønsker tydeligvis å ha styring med folks tro og åndelighet. Patetisk og i strid med religionsfrihet.
Ærru itte me el ? Nå har "vi" også fått godkjent djevelutdriver, da skulle balansen mellom det good the bad and the ugly få nytt perspektiv.
Her mener jeg det er bedre å ha troende i organiserte former, så er det en form for kontroll på galskapen, heller det enn "fritt vilt".
Hva folk tror, og hva de utgir seg for å tro trenger ikke ha sammenheng, omtrent som utvisning uten utvisning.

En bedre vinkling er psykologisk perspektiv, i dag medisinerer og behandler vi som kjent for ikkepåviselige forestillinger i folks hoder. Du har allerede ramset opp svært aktuelle grupper. Da gjenstår det bare å ladde sprøyta.

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
435
Torget vurderinger
4
BT skrev:
BBking skrev:
Sier du som ikke klarer å nedlegge damer en gang...
Joda, han klarer vel å rive og slite dem på rygg, men deretter blir det ikke mye som skjer ;

Topp Bunn