|
Å du er fortsatt i "Twilight zone" !?Når jeg får meg et liv, skal jeg jaggu slutte å poste jeg og...
![]()
Hehe ;D har visst også for mye fritid, jobber to dager så fri tre dager, og sånn går årene....Når jeg får meg et liv, skal jeg jaggu slutte å poste jeg og...
![]()
Nei, jeg har sendt ut en etterlysning etter Affa, Bamsemann lovet å ta seg av det, han lette litt en stund og, men han ser ut til å ha blitt oppptatt med andre ting siden sist.Nå er det lenge siden ( 22/06 )"mazzy_star" / Lin har latt høre fra seg på HFS. Noen som vet hvorfor ?
Og "den gamle soldat" Affa har også blitt borte ( sist sett 17/08 ). Noen som vet noe om ham ?
Jeg lover å returnere til mitt opprinnelige oppdrag komponenten...Nei, jeg har sendt ut en etterlysning etter Affa, Bamsemann lovet å ta seg av det, han lette litt en stund og, men han ser ut til å ha blitt oppptatt med andre ting siden sist.
Enemigo har jeg heller ikke sett siden før sommeren.
Affa har vel fått Internett forbud av moren sin regner jeg med ?Nei, jeg har sendt ut en etterlysning etter Affa, Bamsemann lovet å ta seg av det, han lette litt en stund og, men han ser ut til å ha blitt oppptatt med andre ting siden sist.
Enemigo har jeg heller ikke sett siden før sommeren.
Ja det man lover skal man holde vet du... Det må jo være noen steder du ikke har lett siden du ikke har funnet ham ennå. Men ellers har jeg jo registrert at det finnes mange andre undelige skapninger der i byen..Jeg lover å returnere til mitt opprinnelige oppdrag komponenten...
Det var bare en avsporing..
bamsemann..![]()
hysj, da.Vi kan jo ikke se bort fra at Affa rett og slett er død av alderdom.
Jeg savner nå Tresko jeg da. Savner hans fagkunnskap, og måten han tok enkelte lydsynsere i skole.Tresko er også borte, takk og lov. Han var utrivelig han. Huff.
Enig, en kompromissløs skrue ;DJeg savner nå Tresko jeg da. Savner hans fagkunnskap, og måten han tok enkelte lydsynsere i skole.
Men han savner nok ikke oss. ;D
Begynner man på AA finner man ihvertfall igjen to av disse....Kjell_B
UNO
Grace
Og da mener du Alternativ Audio og ikke Anonyme Alkoholikere...? ;DBegynner man på AA finner man ihvertfall igjen to av disse....
Mulig jeg har feil her her, men finner du ikke han også på AA?Innbiller meg at Joar også har vært borte en stund.
Hyggelig å se at man er savnet ;DLegger merke til at Styx har vært borte en stund også.