Ett lite tips for klassiskinteresserte

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.891
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
www.europadisc.co.uk er nå oppe på web. Har brukt de litt on and off de senere år, men uten website (vel tilbudene fant du på web men du kunne ikke handle der) ble det litt tungvint.

Så til saken: De har pt vel tidenes beste Hyperiontilbud. GBP 7.43 pr CD.

Vil også henlede oppmerksomhet på denne:

22 CDer for like mange pund - det er vel så billig at man kan koste på seg en fortolling. Jeg kommer i hvert fall til å handle.

berxter

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.01.2007
Antall liker
5.127
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Det så da interessant ut, men huff for et webdesign, synes nu jeg. Stravinsky notert.

Bernt K

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.891
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
berxter skrev:
Det så da interessant ut, men huff for et webdesign, synes nu jeg. Stravinsky notert.

Bernt K
Det er jeg enig i, men så lenge jeg finner det jeg skal ha og kan trykke på kjøpeknappen er jeg en happy man. ;)

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.891
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Fabelaktige priser. Hadde jeg bare ikke abonnert på - og allerede kjøpt - alle releasene hos alltid klassisk så.....

Men jeg har nå i hvert fall bestilt denne:

til 22 pund, og håper tollen er så tynt bemannet i sommer at den går gjennom. Har gode erfaringer med småpakker overn 200 grensa i ferietid og rett før jul.

Og blir det nå mva kommer nå hele pakken på 22 CDer under 500 kr uansett. Mva er egentlig greitt for meg, det er de jævla gebyrgreiene på småpakker som er drit.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.891
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Re: Stravinskyboksen.

Bestillt søndags ettermiddag.

Mottok mail fra Europadisc tidsstemplet 8.01 (sikkert UK tid) i dag mandag om at pakken var sendt.

WoW. Imponert. :eek:

Topp Bunn