Hei
Svidde av et par laken hos en forhandler. Grunnet dårlig trafikkforhold og vær, ringte jeg dagen før, for å reservere produktet slik at jeg kunne være sikker på at de hadde den inne når jeg kom. Men når lørdagen kom, og ti mil tur - retur i forferdelig snøvær, håpløs parkering i sentrum, så får jeg høre i butikken at de hadde ikke flere igjen, men var raske å tilby modellen større for 500 kr i tillegg til den opprinnelige prisen. Litt snurt og forbannet godtok jeg det der og da, men forsøkte å ytre noe om dette på epost hos butikken. Men de sier det var mitt valg og ikke deres problem. og mente dermed at jeg hadde fått et godt produkt veldig veldig billig...
Jeg mener jeg burde fått modellen større for den samme prisen som den opprinnelige.. Men er det jeg som er FOR sær?
imøtekommende service og opplevelsen av butikken forsøker å ordne opp i rotet, så ville jo dette innlegget sett litt anerledes ut? Og hvilken butikk velger jeg neste gang?
Svidde av et par laken hos en forhandler. Grunnet dårlig trafikkforhold og vær, ringte jeg dagen før, for å reservere produktet slik at jeg kunne være sikker på at de hadde den inne når jeg kom. Men når lørdagen kom, og ti mil tur - retur i forferdelig snøvær, håpløs parkering i sentrum, så får jeg høre i butikken at de hadde ikke flere igjen, men var raske å tilby modellen større for 500 kr i tillegg til den opprinnelige prisen. Litt snurt og forbannet godtok jeg det der og da, men forsøkte å ytre noe om dette på epost hos butikken. Men de sier det var mitt valg og ikke deres problem. og mente dermed at jeg hadde fått et godt produkt veldig veldig billig...
Jeg mener jeg burde fått modellen større for den samme prisen som den opprinnelige.. Men er det jeg som er FOR sær?
imøtekommende service og opplevelsen av butikken forsøker å ordne opp i rotet, så ville jo dette innlegget sett litt anerledes ut? Og hvilken butikk velger jeg neste gang?