Et nybegynner spørsmål angående rørforsterkere.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.953
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Men det er også nettopp dette med å hoppe på, som gjør at for enkelte blir dette en ekstremt dyr hobby på sikt...... ;)
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
xRocky skrev:
Bertram Beast reference monoblokker

Noen med erfaring rundt disse ? Vurderer å hoppe på dem for 6-6,5k.. skal ha kostet nye 13k.
Disse har jeg hørt,de låter jaggumeg sykt bra,......bare å handle,dersom du har brukt for mye effekt..

............
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
ixos_76 skrev:
xRocky skrev:
Bertram Beast reference monoblokker

Noen med erfaring rundt disse ? Vurderer å hoppe på dem for 6-6,5k.. skal ha kostet nye 13k.
Disse har jeg hørt,de låter jaggumeg sykt bra,......bare å handle,dersom du har brukt for mye effekt..

............
konge med bertram kablene i sølv,som for tiden er hyllevarmer hos meg,....bertram lager og sykt gode kabler,men de er dyre..
 

xRocky

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.07.2007
Innlegg
73
Antall liker
1
Har kjøpt dem = ) Får ikke cash før neste tirsdag, så får ikke plukka dem opp før da (18mars), men kan si ifra hvordan jeg synes det ble...gleder meg veldig = )
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ja det kan du bare gjøre....morsomme greier disse her....

grattis...forøvrig de enenste ice ampene jeg har lagt øret til....og at det låter kaldt som enkelte sier,minns jeg ikke,spillte med sykt stor overbevisning på en innbitt rørmann som meg,latterlige små bokser,med vanvittig stor lyd.....jeg hørte de med passiv preamp forresten. ;)
 

xRocky

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.07.2007
Innlegg
73
Antall liker
1
Går litt utenfor emnet på tråden min, men pytt pytt..

Akkurat nesten ferdig med å selge patosene allerede.. og har i tillegg kjapt fått kjøpt Dali Mentor 2 stativ høytalere uten stativ.

Har dere noen forslag til stativer ? som er solide men ikke koster skjorta.. hadde vært kjekt å funnet noe brukt i sort helst.

Er det kjekt å ha spikes under stativet igjen ? vurderer eventuelt da Dali - stativ - spikes - steinplate..
 

Stripper

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.05.2007
Innlegg
179
Antall liker
1
Hei xRocky. Custom Design har noen lekre høyttalerstativer som vant en test i et av de engelske hifi-magasinene.
Prisen husker jeg ikke, men den vær ikke avskrekkende
 

xRocky

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.07.2007
Innlegg
73
Antall liker
1
trudde det funka å kjøpe derfra, men gjorde visst ikke det.. hmm

kom gjerne med noen gode forslag til stativ for 1000 lappen som er alright til mentor 2.
 
Topp Bunn