Espen L sitt system.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.607
    Antall liker
    14.536
    Sted
    Langesund
    He-he, Lurer på om ikke dere begynner å vippe over til et litt usunt forhold til deres komponenter... og hva skal du gjøre når noe nytt får innpass;)
     

    STRØM

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.01.2008
    Innlegg
    105
    Antall liker
    383
    Sted
    Troms
    Har ei tegning på armen fra litt yngre dager:) som kanskje kunne trenge litt oppfriskning, får høre om denne varianten kan brukes i stedet:cool::cool:
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Fredag + litt flytende kornprodukter samtidig som den "beste" lydmessig av alle mine utgaver av PF The Dark Side Of The Moon snurrer rundt i spilleren!
    Ha en Floydis`k helg folkens :)

    IMG_4635.jpg





    Mvh: Espen L
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.348
    Antall liker
    63.225
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Stille fra den kanten en stund. Kos deg med favorittgruppen og kornproduktene dine. Glasset heves fra Drotningsvik mens det snurres John Watts (fra den altfor lite kjente popgruppen, Fischer Z). God helg :)
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.832
    Antall liker
    50.821
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Fredag + litt flytende kornprodukter samtidig som den "beste" lydmessig av alle mine utgaver av PF The Dark Side Of The Moon snurrer rundt i spilleren!
    Ha en Floydis`k helg folkens :)

    Vis vedlegget 525804




    Mvh: Espen L
    Jeg har ikke åpnet min ennå (CD altså) :) får vel gjøre det snart! Ha en flott helg,Espen :)

    O
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Stille fra den kanten en stund. Kos deg med favorittgruppen og kornproduktene dine. Glasset heves fra Drotningsvik mens det snurres John Watts (fra den altfor lite kjente popgruppen, Fischer Z). God helg :)
    God helg Karmana :)
    Godt å høre att du har innledet helgen med å snurre sort gull!
    Fischer Z skal sjekkes ut.


    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Fredag + litt flytende kornprodukter samtidig som den "beste" lydmessig av alle mine utgaver av PF The Dark Side Of The Moon snurrer rundt i spilleren!
    Ha en Floydis`k helg folkens :)

    Vis vedlegget 525804




    Mvh: Espen L
    Jeg har ikke åpnet min ennå (CD altså) :) får vel gjøre det snart! Ha en flott helg,Espen :)

    O
    Takk og god helg til deg også Ove :)

    PS! Har du fått ut finger`n og bestilt deg Munchen billett ?

    Mvh: Espen L
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.832
    Antall liker
    50.821
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Fredag + litt flytende kornprodukter samtidig som den "beste" lydmessig av alle mine utgaver av PF The Dark Side Of The Moon snurrer rundt i spilleren!
    Ha en Floydis`k helg folkens :)

    Vis vedlegget 525804




    Mvh: Espen L
    Jeg har ikke åpnet min ennå (CD altså) :) får vel gjøre det snart! Ha en flott helg,Espen :)

    O
    Takk og god helg til deg også Ove :)

    PS! Har du fått ut finger`n og bestilt deg Munchen billett ?

    Mvh: Espen L
    Jeg må så over den turen,kommer en ting i veien jeg ikke får endret på :-[:-[

    O
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Fredag + litt flytende kornprodukter samtidig som den "beste" lydmessig av alle mine utgaver av PF The Dark Side Of The Moon snurrer rundt i spilleren!
    Ha en Floydis`k helg folkens :)

    Vis vedlegget 525804




    Mvh: Espen L
    Jeg har ikke åpnet min ennå (CD altså) :) får vel gjøre det snart! Ha en flott helg,Espen :)

    O
    Takk og god helg til deg også Ove :)

    PS! Har du fått ut finger`n og bestilt deg Munchen billett ?

    Mvh: Espen L
    Jeg må så over den turen,kommer en ting i veien jeg ikke får endret på :-[:-[

    O
    Oki
    Sånn er det bare enkelte ganger Ove!
    Men den messen kan du ta ved en senere anledning :)


    Mvh: Espen L
     

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.594
    Antall liker
    11.110
    Du verden, nå vet jeg hva jeg vil be deg spille noe av neste sommer!!!;)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Du verden, nå vet jeg hva jeg vil be deg spille noe av neste sommer!!!;)
    Gleder meg til vårs faste lytte seanse sammen som er hver Juli nlykke :)
    Men er på visninger om dagene da vi leter etter en annen plass og bo så kan hende det blir en ny stue /lytterom du sitter i til sommeren nlykke!
    Håper at vi er inne i en ny bopel før sommeren kommer :)
    Kanskje blir vi boende enda nærmere din hytte ?


    Mvh: Espen L
     
    Sist redigert:

    nlykke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2008
    Innlegg
    3.594
    Antall liker
    11.110
    Du verden, nå vet jeg hva jeg vil be deg spille noe av neste sommer!!!;)
    Gleder meg til vårs faste lytte seanse sammen som er hver Juli nlykke :)
    Men er på visninger om dagene da vi leter etter en annen plass og bo så kan hende det blir en ny stue /lytterom du sitter i til sommeren nlykke!
    Håper at vi er inne i en ny bopel før sommeren kommer :)
    Kanskje blir vi boende enda nærmere din hytte ?


    Mvh: Espen L
    Tilbake til hjemtraktene?:)
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Du verden, nå vet jeg hva jeg vil be deg spille noe av neste sommer!!!;)
    Gleder meg til vårs faste lytte seanse sammen som er hver Juli nlykke :)
    Men er på visninger om dagene da vi leter etter en annen plass og bo så kan hende det blir en ny stue /lytterom du sitter i til sommeren nlykke!
    Håper at vi er inne i en ny bopel før sommeren kommer :)
    Kanskje blir vi boende enda nærmere din hytte ?


    Mvh: Espen L
    Tilbake til hjemtraktene?:)
    Litt usikkert hvor vi havner men alt fra Skien utover til Langesund er område vi følger godt med på om dagen.
    Fruen i huset går med laser måler og sjekker om stuen har "riktig" (hifi) mål de gangene jeg ikke har anledning til å være med på visning :)



    Mvh: Espen L
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    998
    Antall liker
    1.038
    Sted
    Porsgrunn
    Har nettopp vært hos Espen L og kan rapportere om kanon lyd og et enormt bassfundament. Dette låter deilig på det aller meste, et skikkelig allround anlegg. Jazz, klassisk, rock, det spiller ingen rolle for det sluker alt. En organisk og varm mellomtone ligger oppå bassfundamentet. Vi nådde 100 dB under Pink Floyd uten at det føltes det minste plagsomt. Når gjestene fra det blide Sørlandet gav seg ende over og slo seg om med det ene godordet etter det andre, ble jeg nesten skremt over tanken på at de skulle til meg etterpå.

    Her er det bare å gratulerer med et skikkelig sammensatt anlegg i den absolutt toppklassen. Det har gitt deg mange timer med hygge og vil gi deg enda flere i tiden som kommer.
     
    H

    hifierik

    Gjest
    Nice, vilka låtar med Pink Floyd lyssnade ni på? Skivorna skiljer ju sig lite åt ändå ;).

    Har nettopp vært hos Espen L og kan rapportere om kanon lyd og et enormt bassfundament. Dette låter deilig på det aller meste, et skikkelig allround anlegg. Jazz, klassisk, rock, det spiller ingen rolle for det sluker alt. En organisk og varm mellomtone ligger oppå bassfundamentet. Vi nådde 100 dB under Pink Floyd uten at det føltes det minste plagsomt. Når gjestene fra det blide Sørlandet gav seg ende over og slo seg om med det ene godordet etter det andre, ble jeg nesten skremt over tanken på at de skulle til meg etterpå.

    Her er det bare å gratulerer med et skikkelig sammensatt anlegg i den absolutt toppklassen. Det har gitt deg mange timer med hygge og vil gi deg enda flere i tiden som kommer.
     

    Sgt Pepper

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2016
    Innlegg
    178
    Antall liker
    335
    Sted
    Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Har nettopp vært hos Espen L og kan rapportere om kanon lyd og et enormt bassfundament. Dette låter deilig på det aller meste, et skikkelig allround anlegg. Jazz, klassisk, rock, det spiller ingen rolle for det sluker alt. En organisk og varm mellomtone ligger oppå bassfundamentet. Vi nådde 100 dB under Pink Floyd uten at det føltes det minste plagsomt. Når gjestene fra det blide Sørlandet gav seg ende over og slo seg om med det ene godordet etter det andre, ble jeg nesten skremt over tanken på at de skulle til meg etterpå.

    Her er det bare å gratulerer med et skikkelig sammensatt anlegg i den absolutt toppklassen. Det har gitt deg mange timer med hygge og vil gi deg enda flere i tiden som kommer.
    Altså ikke bare brukendes for italiensk opera?:rolleyes:

    Sonus faber top modellene er absolut på to-do listen her!

    God Helg videre,

    vh

    S
     

    Jabba_Jabba

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2007
    Innlegg
    998
    Antall liker
    1.038
    Sted
    Porsgrunn
    Nice, vilka låtar med Pink Floyd lyssnade ni på? Skivorna skiljer ju sig lite åt ändå ;).

    Har nettopp vært hos Espen L og kan rapportere om kanon lyd og et enormt bassfundament. Dette låter deilig på det aller meste, et skikkelig allround anlegg. Jazz, klassisk, rock, det spiller ingen rolle for det sluker alt. En organisk og varm mellomtone ligger oppå bassfundamentet. Vi nådde 100 dB under Pink Floyd uten at det føltes det minste plagsomt. Når gjestene fra det blide Sørlandet gav seg ende over og slo seg om med det ene godordet etter det andre, ble jeg nesten skremt over tanken på at de skulle til meg etterpå.

    Her er det bare å gratulerer med et skikkelig sammensatt anlegg i den absolutt toppklassen. Det har gitt deg mange timer med hygge og vil gi deg enda flere i tiden som kommer.
    Vi spilte spor 3, 4 og 5 på The Wall.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Har nettopp vært hos Espen L og kan rapportere om kanon lyd og et enormt bassfundament. Dette låter deilig på det aller meste, et skikkelig allround anlegg. Jazz, klassisk, rock, det spiller ingen rolle for det sluker alt. En organisk og varm mellomtone ligger oppå bassfundamentet. Vi nådde 100 dB under Pink Floyd uten at det føltes det minste plagsomt. Når gjestene fra det blide Sørlandet gav seg ende over og slo seg om med det ene godordet etter det andre, ble jeg nesten skremt over tanken på at de skulle til meg etterpå.

    Her er det bare å gratulerer med et skikkelig sammensatt anlegg i den absolutt toppklassen. Det har gitt deg mange timer med hygge og vil gi deg enda flere i tiden som kommer.
    Takk for hyggelige ord og besøk Jabba_Jabba :)




    Mvh: Espen L
     

    OhYeah

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    11.07.2004
    Innlegg
    487
    Antall liker
    399
    Sted
    Vennesla
    Torget vurderinger
    17
    Har nettopp vært hos Espen L og kan rapportere om kanon lyd og et enormt bassfundament. Dette låter deilig på det aller meste, et skikkelig allround anlegg. Jazz, klassisk, rock, det spiller ingen rolle for det sluker alt. En organisk og varm mellomtone ligger oppå bassfundamentet. Vi nådde 100 dB under Pink Floyd uten at det føltes det minste plagsomt. Når gjestene fra det blide Sørlandet gav seg ende over og slo seg om med det ene godordet etter det andre, ble jeg nesten skremt over tanken på at de skulle til meg etterpå.

    Her er det bare å gratulerer med et skikkelig sammensatt anlegg i den absolutt toppklassen. Det har gitt deg mange timer med hygge og vil gi deg enda flere i tiden som kommer.
    Hallo igjen Espen og Morten!

    Kan ikke si det bedre enn det Morten skriver om anlegget ditt Espen! Dette var imponerende og gøy!!! Ett enormt bassfundament og topp lyd på alt vi spilte! Har ALDRI hørt the Wall formidlet på denne måten! Det er få forunt å oppleve dette :)
    Tusen takk for en fantastisk dag Espen :)
    (Det samme til Morten og hans fantastiske anlegg....tusen takk...lenge siden jeg har hatt så mye gåsehud i løpet av en dag ;))

    OhYeah!
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Har nettopp vært hos Espen L og kan rapportere om kanon lyd og et enormt bassfundament. Dette låter deilig på det aller meste, et skikkelig allround anlegg. Jazz, klassisk, rock, det spiller ingen rolle for det sluker alt. En organisk og varm mellomtone ligger oppå bassfundamentet. Vi nådde 100 dB under Pink Floyd uten at det føltes det minste plagsomt. Når gjestene fra det blide Sørlandet gav seg ende over og slo seg om med det ene godordet etter det andre, ble jeg nesten skremt over tanken på at de skulle til meg etterpå.

    Her er det bare å gratulerer med et skikkelig sammensatt anlegg i den absolutt toppklassen. Det har gitt deg mange timer med hygge og vil gi deg enda flere i tiden som kommer.
    Hallo igjen Espen og Morten!

    Kan ikke si det bedre enn det Morten skriver om anlegget ditt Espen! Dette var imponerende og gøy!!! Ett enormt bassfundament og topp lyd på alt vi spilte! Har ALDRI hørt the Wall formidlet på denne måten! Det er få forunt å oppleve dette :)
    Tusen takk for en fantastisk dag Espen :)
    (Det samme til Morten og hans fantastiske anlegg....tusen takk...lenge siden jeg har hatt så mye gåsehud i løpet av en dag ;))

    OhYeah!
    Hei OhYeah

    Noe av det flotte med denne fine hobbyen er nettopp og treffes som vi gjorde i går!
    Ble imponert når dere i går trosset det jæv... snøværet og kjører 3,5 time hver vei for å ha en hyggelig lytte seanse sammen!
    Hifi Sentralen har beriket mitt liv da jeg gjennom den har vært så heldig og treffe så mye hyggelige mennesker med den samme hobbyen.

    Tusen takk for et kjempehyggelig besøk i går av dere.
    Jeg sier som de gjør på Maarud vi snacks :)

    PS! Husk å bestill billetter så sees vi i Munchen i mai.



    Mvh: Espen L
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Jeg liker den temmelig kraftige toe-in som du bruker (fra min erfaring med Sf), men har du prøvd med litt større avstand mellom høyttalerene i den grad dette er mulig? Synes lyden åpner seg litt mer da. Det som kan være en utfordring med ht nærmere vegg er vel manglende diffusjon eller absorbasjon av førsterefleksjon i stua. Her blir det vel et designmessig kompromiss. En kompis av meg sendte ned et ‘lerret’ og fikk dette montert på et akustikkpanel og det ble ganske vellykket. Kanskje noe å vurdere for den siste lille tweaken?
     

    oyvharal

    Medlem
    Ble medlem
    22.04.2005
    Innlegg
    46
    Antall liker
    19
    Sted
    Kristiansand
    Torget vurderinger
    3
    Hei Espen og Morten!
    Må først og fremst takke for en flott dag i går. At dere to bruker en hel lørdag på to hifi frelste karer fra Kristiansand/Vennesla er bare helt fantastisk. Så takker så meget for deres gjestfrihet og oppvartning.
    Var på forhånd meget spent på å få høre på disse to anleggene. Vi var hos Espen først, det ble en sjelesettende opplevels. Har lest mye om de nye modellene til SF og om den klassiske SF tradisjonen kombinert med radikale nyskapende og innovativ teknologi. Her har helt klart SF fulgt med i timen, har selv bare hørt på de gamle modellene og da i hovedsak Amati Anniversario og Stradivari. Espen sine Il Cremonese har ikke den typiske varme SF lyden som jeg kjenner best fra de to overnevnte modellene, jeg mener at lyd karakteren er blitt erstattet med en åpnere lyd. Og etter min oppfatning en betydelig forbedring og oppgradering av lyden. Både transparent, detaljrikdom og mikrodynamikken var svært fremtredende. Faktisk noe av det aller beste jeg noensinne har hørt.
    Også bassen da! Helt på linje med Morten og Nils, fantastisk bassfundament. Men vi må jo tilføye det fenomenale forsterkersettet D`Agostino, har aldri opplevd maken på kontroll, det var en dynamikk som var helt ubeskrivelig. På Pink Floyd spilte vi ganske høyt, men forsterkeren hadde full kontroll på alle elementene.
    Espen dette var skikkelig moro, fantastisk at noen har/eier et slikt oppsett. Lydmessig kanskje det beste jeg noensinne har hørt.
    Er det ingen ting å sette fingeren på? Det eneste, men det har ingen ting med komponentene å gjør, men heller på rommet og høyttaler plassering. Holografien og plassering av instrumenter har jeg hørt bedre før. Men kvaliteten på oppsettet din er bare skyhøyt.
    Morten! mulig Nils legger ut noe bilder på tråden din.
    Men du har også et meget godt anlegg. Var meget spent på å høre Magico S3 høyttalerene din. Og de skuffet ikke, de var ganske direkte i lyden og beryllium diskanten hadde en flora av detaljrikdom, som jeg likte svært godt. Og på noen av opptakene vi spilte, var det særdeles bra på vokal. Etter at vi først hadde vært hos Espen og hørt bassen hos han, skulle det noe til å overgå det. Men oppsettet ditt spilte svært kompetent bass.
    Tusen takk for at vi fikk anledning til å høre disse to anleggene. Og dere er naturligvis hjertelig velkommen til Sørlandet, selv om jeg for øyeblikket er uten høyttalere. Men Nils har anleggene sine tilgjengelig.
     

    Distinctive

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2006
    Innlegg
    11.063
    Antall liker
    3.589
    Sted
    Stavanger
    Er det ingen ting å sette fingeren på? Det eneste, men det har ingen ting med komponentene å gjør, men heller på rommet og høyttaler plassering. Holografien og plassering av instrumenter har jeg hørt bedre før.
    Interessant, fordi dette er vel helt i tråd med kommentar fra mitt innlegg #2354.
    Merk at jeg ikke har hørt Espen sitt oppsett, så her tas alle mulige forbehold.
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Jeg liker den temmelig kraftige toe-in som du bruker (fra min erfaring med Sf), men har du prøvd med litt større avstand mellom høyttalerene i den grad dette er mulig? Synes lyden åpner seg litt mer da. Det som kan være en utfordring med ht nærmere vegg er vel manglende diffusjon eller absorbasjon av førsterefleksjon i stua. Her blir det vel et designmessig kompromiss. En kompis av meg sendte ned et ‘lerret’ og fikk dette montert på et akustikkpanel og det ble ganske vellykket. Kanskje noe å vurdere for den siste lille tweaken?
    Optimalt så skulle de stått litt nærmere side vegg og med enda mer toe- in! (er selvfølgelig både testet og målt) Plasseringen av instrumenter blir da litt bedre, men dette er en stue...... så da blir det dessverre noen kompromiss. Har noen tiltak i tak så etterklangstid er overraskende bra til stue og være! noe som gjør at jeg faktisk kan spille ganske høyt før rommet "stritter" helt i mot. Som jeg skriver i et innlegg for noen dager siden så er jeg på leit/visninger etter ny bopel så noen ytterligere tiltak gidder jeg ikke å styre med i denne stuen.



    Mvh: Espen L
     

    Espen L

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Innlegg
    3.988
    Antall liker
    10.624
    Sted
    Skien
    Hei Espen og Morten!
    Må først og fremst takke for en flott dag i går. At dere to bruker en hel lørdag på to hifi frelste karer fra Kristiansand/Vennesla er bare helt fantastisk. Så takker så meget for deres gjestfrihet og oppvartning.
    Var på forhånd meget spent på å få høre på disse to anleggene. Vi var hos Espen først, det ble en sjelesettende opplevels. Har lest mye om de nye modellene til SF og om den klassiske SF tradisjonen kombinert med radikale nyskapende og innovativ teknologi. Her har helt klart SF fulgt med i timen, har selv bare hørt på de gamle modellene og da i hovedsak Amati Anniversario og Stradivari. Espen sine Il Cremonese har ikke den typiske varme SF lyden som jeg kjenner best fra de to overnevnte modellene, jeg mener at lyd karakteren er blitt erstattet med en åpnere lyd. Og etter min oppfatning en betydelig forbedring og oppgradering av lyden. Både transparent, detaljrikdom og mikrodynamikken var svært fremtredende. Faktisk noe av det aller beste jeg noensinne har hørt.
    Også bassen da! Helt på linje med Morten og Nils, fantastisk bassfundament. Men vi må jo tilføye det fenomenale forsterkersettet D`Agostino, har aldri opplevd maken på kontroll, det var en dynamikk som var helt ubeskrivelig. På Pink Floyd spilte vi ganske høyt, men forsterkeren hadde full kontroll på alle elementene.
    Espen dette var skikkelig moro, fantastisk at noen har/eier et slikt oppsett. Lydmessig kanskje det beste jeg noensinne har hørt.
    Er det ingen ting å sette fingeren på? Det eneste, men det har ingen ting med komponentene å gjør, men heller på rommet og høyttaler plassering. Holografien og plassering av instrumenter har jeg hørt bedre før. Men kvaliteten på oppsettet din er bare skyhøyt.
    Morten! mulig Nils legger ut noe bilder på tråden din.
    Men du har også et meget godt anlegg. Var meget spent på å høre Magico S3 høyttalerene din. Og de skuffet ikke, de var ganske direkte i lyden og beryllium diskanten hadde en flora av detaljrikdom, som jeg likte svært godt. Og på noen av opptakene vi spilte, var det særdeles bra på vokal. Etter at vi først hadde vært hos Espen og hørt bassen hos han, skulle det noe til å overgå det. Men oppsettet ditt spilte svært kompetent bass.
    Tusen takk for at vi fikk anledning til å høre disse to anleggene. Og dere er naturligvis hjertelig velkommen til Sørlandet, selv om jeg for øyeblikket er uten høyttalere. Men Nils har anleggene sine tilgjengelig.
    Takk for et veldig hyggelig besøk Øyvind, rødvinsflasken dere hadde med smakte fortreffelig:)
    Veldig gøy og lese dine opplevelser av systemet!
    Det du skriver om de nyere Sf V/S de eldre klassiske modellene er jeg 100% enig med deg.
    Håper vi treffes over litt flytende kornprodukter i Munchen :)


    Mvh: Espen L
     

    Vidar11

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.03.2007
    Innlegg
    166
    Antall liker
    160
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    1
    Det er alltid en stor glede å besøke Espen og Vigdis. Mest fordi man alltid blir møtt på beste vis. Hi-fi hobbyen gir virkelig mening når man møter en slik raushet.

    Man blir inspirert av denslags. Inspirert av Espens nysgjerrighet for hva som er mulig å få til når man virkelig brenner for noe. Hva som er mulig når vilje, evne og kapasitet harmonerer. Jeg lot meg virkelig inspirere da jeg var på besøk i sommer. En inspirasjon som hadde falmet en smule. Så nå blomstrer det også i egen hi-fi hage.

    Forrige helg var vel verdt en lang kjøretur fra «bartebyen» nord for Dovre. Lyden i Vigdis og Espens stue er ganske så overveldende. En lyd som er skapt av innsikt og mot til å forsøke. Jeg tror ikke hi-fi bransjen forstår hvor viktig ildsjeler som Espen er for interessen vi alle her inne deler. Så stå på kompis! Du er best!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn