Espen L`s Burmester system

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
Hei igjen!

Jo, det skal bli lytteseanse hos meg sånn uti februar engang. Ryktene vil nå ha det til at Krell vil legge ut EVO 525 i 4 varianter, med egen transport, egen DAC, en CD/DVD utgave, samt toppmodellen (som jeg har bestilt) med da bl.a. CD/DVD/SACD. DAC'en i 525 vil overgå den som er i EVO 707 (og det sier ikke lite!), og det er derfor jeg benytter CAST FFM og ikke en digitalkabel. Gleder meg som en bikkje ;D

Espen L skrev:
JackX skrev:
Espen L skrev:
Hei SAL veggen blir rivd denne uken vis alt går etter planen ??? er livredd for at det er bæring
i muren (noe jeg ikke trur det er) så jeg krysser fingrene for at alt går etter planen.
Vil helt klart heve lyden ennå et "knepp" vis jeg for noe mer avstand og luft rundt Høytallerene
Mvh: Espen
Hvis du finner en Bæring i veggen, så får du be ham om å pelle seg hjem .... ha'kke noe nede hos dere å gjøre han! :D

ps. høyttalerne ser skikkelig tøffe ut! Enda bedre enn på messa!
Takker for det JackX
Gleder meg til alt er på plass hos deg også, må få hørt oppsettet ditt også
Bør jo virkelig spille bra hos deg med de fine produktene :)
Mvh: Espen
 
E

Espen L

Gjest
JackX skrev:
Hei igjen!

Jo, det skal bli lytteseanse hos meg sånn uti februar engang. Ryktene vil nå ha det til at Krell vil legge ut EVO 525 i 4 varianter, med egen transport, egen DAC, en CD/DVD utgave, samt toppmodellen (som jeg har bestilt) med da bl.a. CD/DVD/SACD. DAC'en i 525 vil overgå den som er i EVO 707 (og det sier ikke lite!), og det er derfor jeg benytter CAST FFM og ikke en digitalkabel. Gleder meg som en bikkje ;D

Espen L skrev:
JackX skrev:
Espen L skrev:
Hei SAL veggen blir rivd denne uken vis alt går etter planen ??? er livredd for at det er bæring
i muren (noe jeg ikke trur det er) så jeg krysser fingrene for at alt går etter planen.
Vil helt klart heve lyden ennå et "knepp" vis jeg for noe mer avstand og luft rundt Høytallerene
Mvh: Espen
Hvis du finner en Bæring i veggen, så får du be ham om å pelle seg hjem .... ha'kke noe nede hos dere å gjøre han! :D

ps. høyttalerne ser skikkelig tøffe ut! Enda bedre enn på messa!
Takker for det JackX
Gleder meg til alt er på plass hos deg også, må få hørt oppsettet ditt også
Bør jo virkelig spille bra hos deg med de fine produktene :)
Mvh: Espen
Hei JackX høres knall bra ut, Krell er helt klart noen fantastiske fine produkter,
Gi beskjed når alt er på plass :D
Mvh: Espen
 

Mute

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
481
Antall liker
9
Sted
Skien
Torget vurderinger
0
Lekker! Sparer til pre nå da? ;D
 
E

Espen L

Gjest
Mute skrev:
Lekker! Sparer til pre nå da? ;D
Hei Mute
Nei her blir det ingen pre, har både hatt og prøvd flere ,men synes det er best uten pre av de jeg har fått testet og eid ;) Mvh: Espen
 

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Innlegg
3.477
Antall liker
4.291
Torget vurderinger
10
Gratulerer, endelig på plass, meget pent og ryddig! ;) Kommer ut og sjekker kvaliteten i påsken!

Mvh.
SAL
 

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
6.248
Antall liker
3.505
Sted
Horten
Torget vurderinger
7
Gratulerer. Kult å se at noen tenker systemhelhet.
 
E

Espen L

Gjest
SAL skrev:
Gratulerer, endelig på plass, meget pent og ryddig! ;) Kommer ut og sjekker kvaliteten i påsken!

Mvh.
SAL
Hei SAL
Det må du gjerne gjøre, er hjemme i hele påsken og det blir mye spilling så det er bare og komme :D
Mvh: Espen
 

2m

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2002
Innlegg
2.224
Antall liker
1.343
Sted
Skien...
Torget vurderinger
1
Gratulerer med nytt rack. Meget pent rack for å si det pent. :)
 
8

8x12_TOM

Gjest
Hei!

Råflott oppsett og fine bilder det der. Hvis oppsettet står der jeg tror, ville det vært artig med en lytt siden mitt oppholdsted for påsken nettopp er "Solkysten"
 
E

Espen L

Gjest
2m skrev:
Gratulerer med nytt rack. Meget pent rack for å si det pent. :)
Hei 2m takk for det, har du lyst og vis det passer så er det bare og ta en tur ut i påsken for en lytt.
Mvh: Espen
 
E

Espen L

Gjest
8x12_TOM skrev:
Hei!

Råflott oppsett og fine bilder det der. Hvis oppsettet står der jeg tror, ville det vært artig med en lytt siden mitt oppholdsted for påsken nettopp er "Solkysten"
Hvor på solkysten er du da?
Mvh: Espen
 
8

8x12_TOM

Gjest
Ikke sikker på om vi snakker om samme solkyst, men langesund og tangenveien er stedet
 
N

nslookup

Gjest
8x12_TOM skrev:
Ikke sikker på om vi snakker om samme solkyst, men langesund og tangenveien er stedet
Da kan du gå ned tar deg 5 min (skougaardsgate)
 
N

nslookup

Gjest
Gratulerer med nytt Burmester rack Larsen veldig stilrent.
 
E

Espen L

Gjest
8x12_TOM skrev:
Ikke sikker på om vi snakker om samme solkyst, men langesund og tangenveien er stedet
Da er vi ikke langt unna hverandre :) ca 5 minutter gange :) Skal du være lenge i Langesund?
Mvh: Espen
 
8

8x12_TOM

Gjest
Mere eller mindre frem til mandag

Var ditt gamle nick kiwi har vi felles bekjente. Røsslig kar i en liten rød bil, som har frukt og grønt som sitt levebrød 8)
 
E

Espen L

Gjest
8x12_TOM skrev:
Mere eller mindre frem til mandag

Var ditt gamle nick kiwi har vi felles bekjente. Røsslig kar i en liten rød bil, som har frukt og grønt som sitt levebrød 8)
Det stemmer nok, har du lyst ned og lytte en dag så gi beskjed (tlf 41556908)er for det meste hjemme i påsken
Mvh: Espen
 
8

8x12_TOM

Gjest
Espen L skrev:
8x12_TOM skrev:
Mere eller mindre frem til mandag

Var ditt gamle nick kiwi har vi felles bekjente. Røsslig kar i en liten rød bil, som har frukt og grønt som sitt levebrød 8)
Det stemmer nok, har du lyst ned og lytte en dag så gi beskjed (tlf 41556908)er for det meste hjemme i påsken
Mvh: Espen
Dama tok på seg ekstravakt i morgen mellom 10.00 og 16.00. Kunne det passe?
 
E

Espen L

Gjest
8x12_TOM skrev:
Espen L skrev:
8x12_TOM skrev:
Mere eller mindre frem til mandag

Var ditt gamle nick kiwi har vi felles bekjente. Røsslig kar i en liten rød bil, som har frukt og grønt som sitt levebrød 8)
Det stemmer nok, har du lyst ned og lytte en dag så gi beskjed (tlf 41556908)er for det meste hjemme i påsken
Mvh: Espen
Dama tok på seg ekstravakt i morgen mellom 10.00 og 16.00. Kunne det passe?
Hei Tom
Mulig vi kan lytte litt sener i dag, vis ikke så tar vi det i morgen vis det passer for deg
Mvh: Espen
 
8

8x12_TOM

Gjest
Hei

Da har jeg endelig fått høre litt på oppsettet ditt, og dette leverer minst like bra som det ser ut. Skal ikke si så mye mere om lyden da den timen jeg fikk i senter er litt for tynt grunnlag for alt for mye meninger. Er ikke av de som kan vurdere om ting er riktig bare ved å høre en halv låt fra døråpningen ???. Den lille veggstompen bestående av brannmur og en bærende søyle skaper nok noen små problemer med lydbilde. Ellers meget bra! håper på flere mulighete for musikklytting nede hos deg
 
E

Espen L

Gjest
8x12_TOM skrev:
Hei

Da har jeg endelig fått høre litt på oppsettet ditt, og dette leverer minst like bra som det ser ut. Skal ikke si så mye mere om lyden da den timen jeg fikk i senter er litt for tynt grunnlag for alt for mye meninger. Er ikke av de som kan vurdere om ting er riktig bare ved å høre en halv låt fra døråpningen ???. Den lille veggstompen bestående av brannmur og en bærende søyle skaper nok noen små problemer med lydbilde. Ellers meget bra! håper på flere mulighete for musikklytting nede hos deg
Hei 8x12 Tom
Bare og gi beskjed når du er i Langesund igjen og vil ned på en lytt, hyggelig med nye hifi bekjente.
Mvh. Espen
 
Topp Bunn