Har standard LMC kabel nå... men hadde jeg hatt råd (er fattig student), skulle jeg kjøpt FAT LMC av deg janhella ! Men men... får bare vente til jeg kommer ut i arbeid og neste store DIY kabel "oppdages" 
mvh
mvh
|
Bare så det ikke oppstår noen ny misforståelse her, så har jeg overhodet ikke hisset meg opp over denne sakendet at enkelte hisser seg opp over denne teksten, er i disse tilfellene egenkonstruerte fremstillinger av meg som selger, som faktisk ikke har noen rot i virkeligheten.
Det hørtes ut som en hyggelig handel jaFikk mine Fat LMC i oppkrav på posten, av en hyggelig kar her på forumet. 10 meter = 650.- inkl oppkrav. Takker for handelen, selv om det er ca et år siden....
-Y
Har begge to, og har prøvd dem i flere oppsett. Det å si at det er stor forskjell på disse to er ikke riktig. Er jo ikke 25A strømmengder vi snakker om her....Edit:
Da det er stor lydforskjell mellom dem, selv om oppbygningen er identisk bortsett fra tykkelsen på lederene.
FAT 4mm ledere + 6mm jord
Vanlig 2,5mm ledere + 4mm jord
De er meget gode begge to i forhold til andre produsenter, men hverken jeg eller andre hører forskjell på disse to mot hverandre. Og ja, de har furutech kontakter.
Mvh
Medlemmet du siterer/spør var sist aktiv for syv år siden.Hei!
Ser innlegget er gammelt.
Har du fortsatt samme oppfattelse?
Har begge to, og har prøvd dem i flere oppsett. Det å si at det er stor forskjell på disse to er ikke riktig. Er jo ikke 25A strømmengder vi snakker om her....Edit:
Da det er stor lydforskjell mellom dem, selv om oppbygningen er identisk bortsett fra tykkelsen på lederene.
FAT 4mm ledere + 6mm jord
Vanlig 2,5mm ledere + 4mm jord
De er meget gode begge to i forhold til andre produsenter, men hverken jeg eller andre hører forskjell på disse to mot hverandre. Og ja, de har furutech kontakter.
Mvh
Vi har forskjellige erfaringer. Min LMC-kabel var så stiv at den nesten ble uhåndterbar (les: upraktisk).Min erfaring er at disse kablene er bedre enn andre strømkabler. Spesielt standardkabler. Har Wireworld strømkabler. Gjør en god jobb. LMC egner seg bedre på rørpowerampene. Vesentlig mindre støy.