Erfaringer med Cabasse..

Balticthor

Overivrig entusiast
Ble medlem
30.08.2005
Innlegg
709
Antall liker
9
Sted
Ålesund
Hei.. jeg ble bedt om å anbefale noen høytalere..Har selv kjøpt Cabasse etter å ha sømfart tigerstaden..har aldri vert så fornøyd med noe jeg har handlet i hele mitt liv :) Mitt spørsmål er om noen har hørt de modellene til cabasse i prisleie 15-25k. Og har et inntrykk av lyden..eller enda bedre,eiger selv.. Gutten liker litt trøkk og fart!
 

salvatore

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
326
Antall liker
15
Torget vurderinger
8
heisann

var litt i samme gate som deg, men dessverre uten det samme budsjettet. solgte mine respons artist og kjøpte meg cabasse eroise II + et stk thor sub. kjøpte dette nytt og er meget fornøyd med lyden. hører primært på rock og pop. eneste lille minus må være størrelsen som er litt i overkant. de tar stor plass i stua. lettdrevne er de også. 100 watt fra accuphase holder (nesten). liker å spille høyt og det fikser ht uten problemer. faktisk ikke sååå stor forskjell mellom dine og mine. ble fullstendig frelst da jeg hørte accuphase 408 sammen med baltic og fikk "nesten" det samme med 306 og eroise - til en langt rimeligere penge

christian
 

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Innlegg
758
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
hørte på noe cabasse på lyric spiller bra de men tror jeg hadde gått for proac istedet
 
Topp Bunn