Er Mr. B Hussein Obama muslim?

O

Omar

Gjest
Svaret er ja.
Hans tilknytning til kristne menigheter er bare politisk tull. Han har ikke sjans i USA uten å kalle seg kristen.
Hvem har han sympati for i midtøstenkonflikten? Ihvertfall ikke Israel.
Hva slags liberal politikk er det han driver med?
God is going to be taken away from The white House and Allah will move in.

Det er en artikkel i Islam hvor man kan slette store sannheter og sette inn en annen. Det er også lov å lyve så mye mann vil så sant det gagner Islam.
Motstanden mot Obamas presidentkandidatur er større enn vi nordmenn tror.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Håvarhede skrev:
Svaret er ja.
Hans tilknytning til kristne menigheter er bare politisk tull. Han har ikke sjans i USA uten å kalle seg kristen.
Hvem har han sympati for i midtøstenkonflikten? Ihvertfall ikke Israel.
Hva slags liberal politikk er det han driver med?
God is going to be taken away from The white House and Allah will move in.

Det er en artikkel i Islam hvor man kan slette store sannheter og sette inn en annen. Det er også lov å lyve så mye mann vil så sant det gagner Islam.
Motstanden mot Obamas presidentkandidatur er større enn vi nordmenn tror.
Såvidt jeg har skjønt er faren til Obama muslim. Dermed ble Obama automatisk muslim ved fødselen. Det er sålangt jeg har forstått hans eneste tilknytning til religionen, kanskje han har hatt noe opplæring i Islam i barndommen, ikke vet jeg.

Motstanden mot Obamas presidentkandidatur kommer vel først og fremst fra det ultrakonservative USA, og det går vel så mye på hudfargen hans som det religiøse aspektet. Heldigvis er de ikke i flertall, men det er skremmende mange av dem der. De kommer sikkert til å lage mye bråk hvis de får en svart president, det vil bli for mye for disse folkene som ennå mener at niggerne ikke passer til noe annet enn slavearbeid.

En amerikansk venn av meg kaller disse ultrakonservative folkene for the ignorants. Ganske dekkende.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.477
Torget vurderinger
1
Godt mulig at han er muslim. Eller i det minste en kristen muslim. Men han er i hvert fall ikke kvinne.

Burde det ikke vært laget en avstemning rundt dette?

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
Om motstanden mot Obama: Det vil vise seg hvis han blir demokratenes presidentkandidat hvor stor motstanden er. Tipper at han har flere tilhengere enn motstandere, i alle fall håper jeg det! :)

Og jeg tror ikke på løgnteoriene dine, ikke annet enn et forsøk på å så tvil rundt fyren.

Unplugged

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.02.2002
Antall liker
0
B. Hussein Obama er en islamist i forkledning. Når Obama kommer til makten står Al Qaida klare til å overta verden. Tenk bare på hvor mange muslimer som finnes i den vestlige verden, de er sikkert islamister hele bølingen.

This is the end of the world as we know it.

Og du bryr deg ikke, Slubbert? Fy skam deg!

;D

Veggen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.04.2006
Antall liker
6
Nå er vel Obama uansett mye mindre fanatisk muslim enn Bush er fanatisk kristen. Således vil nivået på religiøs fanatisme i det hvite hus reduseres uansett.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Og det her gidder vi å krangle om? ???

Jo jo vi har vel sikkert kranglet om mindre bagateller i livet tidligere, men om en "utenforstående" skulle ramle innom dette forum vil han vel tro vi er modene for tvangsinleggelse hele hurven. :-[

Vel vi får vel da være taknemmlige for at det psykiske helsevern i dette landet er så dårlig utbyggd at de ikke har plass til oss. Noen annen saklig grunn til at vi får lov til å gå fritt rundt i samfunnet klarer ikke jeg å finne! ;D ;D ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Det er ikke så uproblematisk dette spørsmålet som dere vil ha det til. Det som KAN bli et problem er om den muslimske verden oppfatter ham som en frafallen muslim ( og der betyr vår definisjon ingenting) så vil selv “moderate” muslimske land kunne få mye mer imot ham enn om han “bare” er kristen. For frafalne muslimer er det dødsstraff. Han kan få problemer med innreise til muslimske land.

O

Omar

Gjest
Mye rare svar her. Jeg likte særlig at kanskje Obama er bestekompis med Bin Laden? ;D
Bush er ikke mer fundamentalist kristen en Jens Stoltenberg er gammel komunist.

Men at rasister blir blandet sammen med Ultrakonservative kristne republikanere, er en mer alvorlig. Det fins helt sikkert en gruppe med religiøse rasister som verken vil ha kvinnfolk vekk fra kjøkkenbenken. eller Niggere vekk fra slave markenen. Men disse MÅ ikke blandes med alle de som er skeptisk til at Obama får makten. Demokratene er splittet i to. Dette er til fordel for republikanerne som har Mc. Cain som suveren kandidat.

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.477
Torget vurderinger
1
Komponenten skrev:
Han kan få problemer med innreise til muslimske land.
....for så å bli nektet innreise tilbake til USA fordi han er litt muslim, eventuelt har vært det. Eller fordi han er litt neger. Kan bli en nydelig suppe det der, hengende rundt på tax-free på en eller annen flyplass sammen med unge Hermann Friele.

O

Omar

Gjest
Spiralis skrev:
Og det her gidder vi å krangle om? ???

Jo jo vi har vel sikkert kranglet om mindre bagateller i livet tidligere, men om en "utenforstående" skulle ramle innom dette forum vil han vel tro vi er modene for tvangsinleggelse hele hurven. :-[

Vel vi får vel da være taknemmlige for at det psykiske helsevern i dette landet er så dårlig utbyggd at de ikke har plass til oss. Noen annen saklig grunn til at vi får lov til å gå fritt rundt i samfunnet klarer ikke jeg å finne! ;D ;D ;D
Jo, men det er noen som syns det er gøy å diskutere amerikansk politikk på lik linje med å diskutere hva en vinyl platespiller bør stå på. Men nå skal jeg ikke dra diskusjonen dit. ::)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Håvarhede skrev:
Jo, men det er noen som syns det er gøy å diskutere amerikansk politikk på lik linje med å diskutere hva en vinyl platespiller bør stå på. Men nå skal jeg ikke dra diskusjonen dit. ::)
Jada, men i mangel av et usaklig svar som var on-topic valgte jeg altså å gi et svar som var usaklig og off-topic! ;D ;D

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
626
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
10
Amerika ville ha godt av å få en ikke-kristen ved roret. Og ikke minst en som ikke er Israel-venn. Det er i alle fall på tide.

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Antall liker
3.359
Torget vurderinger
18
Håvarhede skrev:
Mye rare svar her. Jeg likte særlig at kanskje Obama er bestekompis med Bin Laden? ;D
Bush er ikke mer fundamentalist kristen en Jens Stoltenberg er gammel komunist.

Men at rasister blir blandet sammen med Ultrakonservative kristne republikanere, er en mer alvorlig. Det fins helt sikkert en gruppe med religiøse rasister som verken vil ha kvinnfolk vekk fra kjøkkenbenken. eller Niggere vekk fra slave markenen. Men disse MÅ ikke blandes med alle de som er skeptisk til at Obama får makten. Demokratene er splittet i to. Dette er til fordel for republikanerne som har Mc. Cain som suveren kandidat.
Bush er langt fra fundamentalist, han bare smurte litt på for å sikre seg stemmene til den religiøse høyresiden. Obama er selvfølgelig ikke muslim. Amerikansk politikk har aldri vært styrt av religion, det er 'all business' og slik vil det sikkert fortsette.
Det er forresten republikanerene som er splittet, McCain har ikke bred støtte hos republikanerene, i hvertfall ikke slik Bush en gang hadde. McCain blir oppfattet som en outsider av mange republikanere. Obama og H.Clinton har nesten lik platform. Huckabee, Romney og McCain er langt mer divergerende.

Topp Bunn