Er hodetelefonkategorien i ferd med å ødelegges?

Slick

Medlem
Ble medlem
02.11.2012
Antall liker
5
Har fulgt med på Sentralen en god stund og finner mye interessant her. Noe er nyttig og noe er humor. Begge deler fortjener å leve side ved side. Men, når jeg ser underkategorien om hodetelefoner så er det ganske mye støy, vil jeg påstå.

Det begynner å bli ganske mange svadainnlegg mellom de interessante og informative innleggene. Ser man har en såkalt jallatråd, og det er fantastisk å ha en slik ventil. Synes mange forum burde hatt dette. Men, synes samtidig at det er en del ganske dustete innlegg i de trådene som burde vært mer fokusert på opplevelser på et annet nivå enn chat. Tror dette egentlig hindrer en del fra å delta i underkategorien vi snakker om. Kanskje jeg tar feil.

Er det bare meg som ser det slik?

barathsec

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.05.2012
Antall liker
625
Sted
Der hvor gjøken alene galer i full Stereo
Torget vurderinger
9
den gjenspeiler vel litt i hvordan vi alle er, og det er forskjellig, det er noen som er veldig seriøse og andre igjen som kanskje tar det litt mere "piano" personlig synes jeg at nettopp dette som gjør det så interessant, syns det diskuteres mere rolig her enn f.eks på kabel siden, der er det virkelig som å stikke hånda inni et vepsebol noen ganger, men artig lell. Håper vi alle fortsetter med å være forskjellig, det er det som er lænt...! :cool:

Auuu

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.10.2012
Antall liker
42
Ja det er blitt vanskelig å finne noe av interesse der ....

T

Tittentei

Gjest
Er skyldig og enig med trådstarter. Det blir ofte mer chat enn forum. Grunnen er nok at vi er veldig få her inne, og da kan det fort bli slik.

Ny selvpåført forumregel #1: Har jeg noe av verdi å bidra med? - Nei. - Ikke det? Hold kjeft! :)

Ny selvpåført forumregel #2: Må du si det likevel? Send PM eller ta det i jalla.

DAChild

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2004
Antall liker
120
Torget vurderinger
2
Er det bare meg som ser det slik?

jepp, hvis du ikke tåler trykket så er det på tide å legge inn årene....

mariusaa

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.01.2012
Antall liker
583
Torget vurderinger
9
Er enig med trådstarter her. Og det er ikke det at alt må være ON TOPIC 100% av tiden, det er bare kjedelig. Små avsporinger kan føre til interessange ting. Problemet er mer at avsporingene her inne veldig ofte er bare 100% ren svada som kun er av interesse for ett ytterst fåtall av personer, og de holder på for lenge / skjer for ofte.

achri-d

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.10.2005
Antall liker
116
Sted
Kolsås
Torget vurderinger
3
Jeg har jeg sluttet å ytre meg i hodetelefontrådene. Mvh.

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.046
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Enig med STRAX, mariusaa & achri-d. DAChild burde poste mer i jallatråden tydeligvis.

Og, meningen med å gi et "Liker" til tråden over er rett og slett ikke fordi jeg applauderer effekten av posten - men rasjonalet for den.

Sist redigert:
T

Tittentei

Gjest
...

For å slå 2 fluer i et smekk vil jeg si meg enig i at det kan til tider være litt vel mye fjas her inne, men jeg vet også at de som til tider fjaser mest også kan være dønn seriøse og kommer med svært konstruktive innlegg når den siden settes til. Jeg humrer mye av det som blir skrevet og det har selvfølgelig en verdi, men det er trist dersom det holder andre interesserte borte. Jeg ønsker ikke å miste noen av de som har vært aktive her inne over en lengre periode, men jeg har jo stusset litt over hvorfor ikke flere "nye" har kommet til etterhvert. Jeg håper at det kommer noe godt ut av dette og vil bli skuffet og lei meg dersom noen trekker seg helt ut av hodetelefonkategorien fordi polariseringen blir for sterk.
^ Har drøftet dette med fjas i forumet via pm med en annen person i kveld. Vi har blitt enige om at hvis nissen skal komme med hodetelefoner i år, så må vi skjerpe oss her inne. :)

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Antall liker
228
En egen chat-funksjon kunne kanskje vært noe? Burde være lett å integrere i forumet?

authentic

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.07.2007
Antall liker
2.488
Torget vurderinger
13
...

For å slå 2 fluer i et smekk vil jeg si meg enig i at det kan til tider være litt vel mye fjas her inne, men jeg vet også at de som til tider fjaser mest også kan være dønn seriøse og kommer med svært konstruktive innlegg når den siden settes til. Jeg humrer mye av det som blir skrevet og det har selvfølgelig en verdi, men det er trist dersom det holder andre interesserte borte. Jeg ønsker ikke å miste noen av de som har vært aktive her inne over en lengre periode, men jeg har jo stusset litt over hvorfor ikke flere "nye" har kommet til etterhvert. Jeg håper at det kommer noe godt ut av dette og vil bli skuffet og lei meg dersom noen trekker seg helt ut av hodetelefonkategorien fordi polariseringen blir for sterk.
^ Har drøftet dette med fjas i forumet via pm med en annen person i kveld. Vi har blitt enige om at hvis nissen skal komme med hodetelefoner i år, så må vi skjerpe oss her inne. :)

Jepp - og det det taes til etteretning. Blir kanksje litt mye intern humor til tider...- grandisen stiller seg i omgjøringsmodus.

ptb

Æresmedlem
Ble medlem
27.11.2008
Antall liker
20.370
Sted
Oslo
Torget vurderinger
14
Noe (en del) fjas har det vel vært innimellom, og jeg har vel bidratt med mitt jeg og. Men, i de aller fleste trådene, så er det da i all vesentlig grad saklig meningsutveksling og informasjon.

Ikke minst har CDW.... gjort en god jobb med å tilrettelegge en rekke nye tråder med intensjon om konktetisert innhold, slik at det skal/vil være enklere å orientere seg. Oppfordrer derfor alle til å følge opp dette - og poste mest mulig i de ulike trådene. Så kan den "generelle" hodetelefontråden og "jallatråden" svelge unna det øvrige.

Topp Bunn