Er det virkelig nødvendig, eller er jeg blitt for gammal (32)? (Russetid)

marsboer

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2010
Antall liker
1.957
Sted
Phobos
Starter russetiden allerede nå? Jeg trodde tiden rundt 1. mai var pangskuddet for dette jeg? Med andre ord er det nå snakk om en hel måned med fyll i stedet for 2 og en halv uke?
Jeg har forøvrig ingen problemer med "uskyldig" bråk eller fyll et par heftige uker i året så lenge de ikke griser og ødelegger og ellers har folkeskikk. Jeg husker selv tilbake på russetiden med glede, selv om jeg kjente det var greit for kroppen at den daværende russetiden kun varte i 17 dager.

McLaren

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
275
Torget vurderinger
11
Var på harryhandel igår og der møtte vi på en dynge med kjøtthuer i røde dresser.

Kjøtthuer fordi de ikk vet når russedressen skal på, 1 mai...

Grrr.....

McLaren

Mulelid

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2011
Antall liker
51
Sted
Vik i Sogn
Dagens unge er kjøtthuer, ja. Ikke noe å tvile på. Jukser på eksamen og fester vekk det de måtte ha av vett i skolten! Lurer av og til på om de som er forledre til slike barn fikk unger fordi de ikke fant gummien....
Selv det ENKLESTE praktiske problem i verden sliter flere på 15-20 år med i dag.. FULL PANIKK! Må ha Facebook i bakhånd støtt, liksom.. Hehe.. Men det dukker heldigvis opp en og annet som kan litt mer om ditt og datt. :)

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.919
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Mulelid skrev:
Dagens unge er kjøtthuer, ja. Ikke noe å tvile på. Jukser på eksamen og fester vekk det de måtte ha av vett i skolten! Lurer av og til på om de som er forledre til slike barn fikk unger fordi de ikke fant gummien....
Selv det ENKLESTE praktiske problem i verden sliter flere på 15-20 år med i dag.. FULL PANIKK! Må ha Facebook i bakhånd støtt, liksom.. Hehe.. Men det dukker heldigvis opp en og annet som kan litt mer om ditt og datt. :)
Den var litt drøy. De unge jeg kjenner (og det er ganske mange) passer ikke i beskrivelsen. Litt klønete, OK, men kjøtthuer er de definitivt ikke. Mye mer forsiktige, reflekterte, siviliserte og høflige enn vi var på den alderen.
Her har det vært stor russefest i helgen, og det gikk over all forventning. Vi har russ på besøk idag også, de drikker en god rosevin og hygger seg så fint så. Spiller god musikk gjør de også, og fryder seg over gamlingens deilige retro-hifi. Skal hilse så mye.
Så da så. ;D

ps: merk: vi snakker om selvfølgelig om russen på musikklinja her

Topp Bunn