Er det nokre snille onklar der ute?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.855
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Kjære sære entusiastar!
Eg held på å prøve ut ein sinnsjukt bra riaa. Han guffar 76 dB gain, og er fullstendig støyfri på mitt anlegg. Dette skulle gjere han i stand til å forsterke nesten kva som helst av pickupar.
No har det seg slik at eg ikkje har pickupar som leverer mindre enn 0,2 mV, og det er ikkje problem i det heile tatt. Så då er eg så frimodig at eg spør;
Er det nokon som har ein svært lågmælt pickup å låne vekk ei god veke? Aller helst ville eg prøvd ein Audionote IO, men alt under 0.2 mV er interessant.

habicht

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.04.2005
Antall liker
3.793
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Er en Ortofon TMC 200 med adapter for vanlig headshell av interesse? 0,09 mV mener jeg den har.
Ikke helt sikker på tilstand men tror den er ok.

mvh

Habicht

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.855
Sted
Torget vurderinger
0
Har aldri høyrt eller sett TMC 200, men det høyrest svært interessant ut. Er adapteret slik at eg kan montere pickupen i kva som helst arm med to skruehol, eller er det ein SME-adapter som berre kan brukast på armar med SME-fatning?

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.018
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
En Denon DL304 ligger her til overs, nesten ubrukt. Den har oppgitt 0.18 mV output.
Og jeg er kjent som en snill onkel, ja.

habicht

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.04.2005
Antall liker
3.793
Sted
Oslo
Torget vurderinger
7
Hei Arve

Det er en universell adapter som sitter på min TMC 200. En dings som skrus fast i TP4 festet og har to helt vanlige skruehull på toppen. Disse fantes i noen forskjellige varianter inklusive en type concorde variant. Tror de var populære i tp4 varianten for Technics SL10 og den type spillere. Gjetter det er en god mellomklasse MC.
Jeg bor i Oslo men kan ikke se at det er noe problem å sende med posten, har orginal packining.

Habicht

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
13.018
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
Kan hive inn en gammel Fidelity Research MC201 også, bare for moro.
Den gir 0.16 mV
Blir travlet for deg dette, Arve :)

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.708
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Kan greie meg uten min Audio Note IO en god uke, har jo en Einstein liggende. Vel å merke, hvis du garanterer for dens helse og velvære til den returneres.

mvh

L

Laban MK2

Gjest
Har en ren MC liggende ( Ortofon MC 200 ) 0,09mv hvis jeg husker rett .

L

Laban MK2

Gjest
Så flott! Legenda IO og min ungdomskjærleik MC 201. Og den 0,09 mV-Ortofonen....greier riaaen det, er det ein sensasjon. Eg lovar å vere forsiktig, men pakk godt!
Tusen takk
Du må komme med noen få ord Arve hva du synes om MC-200 når du har fått den montert :)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.855
Sted
Torget vurderinger
0
Då er eg ferdig med utprøvinga. Dette var moro. Audionoten IO var kanskje den mest spennande, FR MC 201 var veldig kjekk, men kanskje litt skuffande i toppen, MC 200 var største overraskinga. Og DL 304 er ein meir interessant pickup enn eg hadde notert meg tidlegare...det hjelper godt på med 76 dB gain å gå på (men klangbalansen på 103 passar nok betre til min smak/anlegg.

Kjem ein merkeleg artikkel når eg får oppsummert dette. Eigentleg er det ein oppfylgjingsartikkel av Eat-E-Glo-riaaen, men det vart veldig mykje pickupvurdering...
Uansett, Eat-E-Glo er for lengst vorte til ein permanent del av anlegget. Meir fleksibel, lettbetjent og vellydande riaa veit eg ikkje om. Dyr, men likevel....

Takk til alle.

Topp Bunn