Er det noen som kan hjelpe med oversettelse?

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Trenger følgende setning oversatt, på forhånd takk.

Gentile Cliente, la spedizione numero D2000009XXXXX e` stata consegnata il giorno 23.08.2007 . Grazie per avere utilizzato SDA

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg er ikke sikker, men jeg tror det betyr noe i retning av dette:

''el_mariachi har bestilt noen spennende Hi-Fi-greier fra Italia, gleder seg voldsomt til godsakene kommer i hus, og lurer fælt på når han må begynne å bevege seg i retning postkontoret.''

;D

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.690
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
"Kjære kunde:pakkenummer xxxxxx er blitt sendt 23.8.07. Takk for at du brukte SDA

Consignment= Å overføre en vare til en annen, men å beholde eierskapet over gjenstanden til den er betalt.
mvh

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.513
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Det er vel ikke tilfeldigvis Hi-Fi 2000 kabinetter du har bestilt, el_mariachi ? :)

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
tkr skrev:
"Kjære kunde:pakkenummer xxxxxx er blitt sendt 23.8.07. Takk for at du brukte SDA

Consignment= Å overføre en vare til en annen, men å beholde eierskapet over gjenstanden til den er betalt.
mvh
Tusen takk for hjelpen.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Zomby_Woof skrev:
Jeg er ikke sikker, men jeg tror det betyr noe i retning av dette:

''el_mariachi har bestilt noen spennende Hi-Fi-greier fra Italia, gleder seg voldsomt til godsakene kommer i hus, og lurer fælt på når han må begynne å bevege seg i retning postkontoret.''

;D
;D ;D ;D

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.513
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
Ser pene ut, de også. :)

Jeg glemte forresten å nevne at en av grunnene til at jeg valgte Hi-Fi 2000 kabinettene, er fraværet av synlige skruehoder på frontplaten. Det gjør monteringen litt mer kronglete, men jeg synes det er verdt det.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
coolbiz skrev:
Ser pene ut, de også. :)

Jeg glemte forresten å nevne at en av grunnene til at jeg valgte Hi-Fi 2000 kabinettene, er fraværet av synlige skruehoder på frontplaten. Det gjør monteringen litt mer kronglete, men jeg synes det er verdt det.
Jeg var innom siden til Audiokit.it i ettermiddag men jeg fant ikke noen kabinetter der. Er det noen andre som selger de HiFi-2000 kabinettene eller?

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.513
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
el_mariachi skrev:
Jeg var innom siden til Audiokit.it i ettermiddag men jeg fant ikke noen kabinetter der. Er det noen andre som selger de HiFi-2000 kabinettene eller?
1. Gå til http://www.audiokit.it
2. Velg engelsk
3. Velg "Cabinets & Chassis". (øvre venstre ramme)
4. Velg "HiFi-2000" (nedre venstre ramme)

Da ender du opp her: http://www.audiokit.it/ITAENG/Cabinet/HI-FI2000/HI-FI2000.htm , bare med noen ekstra rammer..

Det er visstnok også en fransk nett-butikk som selger HiFi2000 kabinettene, men jeg vet ikke navnet eller addressen til den.

Topp Bunn