Ny fredagsoppgave.Ja, svaret er riktig. Men hva nu? Kanskje @E. Largo orker å legge ut et cover? Eller noen andre? Eller meg selv etter middagen?
Ny fredagsoppgave.Ja, svaret er riktig. Men hva nu? Kanskje @E. Largo orker å legge ut et cover? Eller noen andre? Eller meg selv etter middagen?
Lurvis er i støtet og tok den gamle gutteroms favoritten på strak arm.Cheap Trick At Budokan,Holdt på å legge ut ny, derav restemat!
Ok, ventepølsa er fortært og nye hvit løgn serveres til dessert.
Ikke så lett, men kanskje et verktøy for å løsne krankarmen til @Pedal.
Slitent omslag til en VG+ vinyl.
Du kan svare for min del. Vi greier vel å vente et par timer på neste....Den tror jeg står i hylla mi. Men er ikke hjemme så jeg kan ikke gi ny oppgave før nærmere kl 23
Æsj, den ville jeg klart også. Hehe.All fools day med the Saints
-D-d-d-den v-v-ville j-j-jeg o-o-også k-k-klart!Æsj, den ville jeg klart også. Hehe.
hehe, ja det er sant. Skal heretter si det hver gang !Dro kjensel på de blå bokstavene og det røde hjørnet.
-D-d-d-den v-v-ville j-j-jeg o-o-også k-k-klart!
-ja det er lett for deg å si.![]()
ser ikke umiddelbart noe ekko av platesamlinga mi her, trokke jeg har den.Jeg ble ferdig med jobben som hyrde litt tidligere enn planlagt så her er ny oppgave.
@united: Da klarer du sikkert denne kosmiske oppgaven også?
Vis vedlegget 1116818
Shout er en høydare!En av de bedre livealbum i samlinga m
Det er helt riktig.Dette er en repress? Originalcover er annerledes? Black Pumas s/t?