- Ble medlem
- 02.01.2005
- Antall liker
- 517
Endel defekte kompnenter skal stues opp på loftet,men ikke alt er like dårlig.Min gamle Rega Planar 2 ble kjøpt i '99.Hadde først en Bias pick-up som først ble byttet til en Elys,og deretter en Grado Blue som fortsatt står på.Nåla er sjeiv,så den er bare å fjerne først som sist.Hadde en stund problem med at det var noe svakere lyd på ene kanalen.Daglig leder på en hifi-forretning fikk lov "å leke" seg litt med den.Tonearmen ble hevet og et nytt Clearaudio lodd ble satt på tonearmen.Platespilleren ble egentlig lite brukt,og lyden var ikke den beste jeg har opplevd.
Har dere vinyldoktorer tips om hvilke pick-up'er som kan passe ? kan strekke meg opp til en høvding.Kommer ikke til å utføre montering selv,da jeg gjør alt feil.En venn av meg fikk påmonteringen gratis da han kjøpte ny pick-up på klubben.Har tenkt å forhøre meg der,da det blir det nærmeste.
Et par bilder av den gamle traveren :
Takker på forhånd for tips og innspill !
mvh. s,
Har dere vinyldoktorer tips om hvilke pick-up'er som kan passe ? kan strekke meg opp til en høvding.Kommer ikke til å utføre montering selv,da jeg gjør alt feil.En venn av meg fikk påmonteringen gratis da han kjøpte ny pick-up på klubben.Har tenkt å forhøre meg der,da det blir det nærmeste.
Et par bilder av den gamle traveren :
Takker på forhånd for tips og innspill !
mvh. s,