Er det bedre lyd i Elko-kontakter enn andre billigere veggkontakter?

Status
Stengt for ytterligere svar.

WayAhead

Æresmedlem
Ble medlem
27.12.2017
Innlegg
14.625
Antall liker
3.439
Sted
Sky No Limit....
Torget vurderinger
0
Kull og atomkraftverk danner steam som driver turbiner og generatorer. Det er samme hardwaren for begge systemer.Mulig det er litt roligere gange i fyrrommet på NUKE WERKENE enn der det skuffes kull i de WERKENE, Kanskje lyden forplanter seg mekanisk?


Eller kanskje det er fløytene.. Ikke vet jei....



 

1/2 Tam

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2015
Innlegg
6.725
Antall liker
5.929
Stikk 2 strikkepinner inn i stikkontakten, kjenner du noe da så er det bra greier og lyden vil være optimal;D
Takk for 10ps. :) Det skal jeg prøve ved anl. Må stjele noen fra damemennesket først...
Er det noen som har hørt fra AOC?

Seriøst, AOC. Det blir ikke forskjell på lyden så lenge kontakten er god. Elko's kontakter er gode. Alt annet styrer i hvert fall jeg unna.
Må jo være rimelig trang i hatten for ikke å forstå at AOC er et nettroll.
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.377
Antall liker
1.271
Torget vurderinger
1
Stikk 2 strikkepinner inn i stikkontakten, kjenner du noe da så er det bra greier og lyden vil være optimal;D
Takk for 10ps. :) Det skal jeg prøve ved anl. Må stjele noen fra damemennesket først...
Er det noen som har hørt fra AOC?

Seriøst, AOC. Det blir ikke forskjell på lyden så lenge kontakten er god. Elko's kontakter er gode. Alt annet styrer i hvert fall jeg unna.
Må jo være rimelig trang i hatten for ikke å forstå at AOC er et nettroll.
JAH! La oss være dønn alvorlige og seriøse, ALLTID. Den som våger å tillate seg å spøke og tulle litt er nettroll, alltid.
Må jo være rimelig innsnevret i tulle-genet når en må ha bruksanvisning for forskjellen på åpenbar skjemt og alvor.
 

AOC

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2019
Innlegg
1.377
Antall liker
1.271
Torget vurderinger
1
Stikk 2 strikkepinner inn i stikkontakten, kjenner du noe da så er det bra greier og lyden vil være optimal;D
Takk for 10ps. :) Det skal jeg prøve ved anl. Må stjele noen fra damemennesket først...
Er det noen som har hørt fra AOC?

Seriøst, AOC. Det blir ikke forskjell på lyden så lenge kontakten er god. Elko's kontakter er gode. Alt annet styrer i hvert fall jeg unna.
(Vet jo det)
(Nå var jeg veldig flink som holdt meg i skinnet, og ikke tullte)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp Bunn