Fy seg Orso, de har ingen WE 300B ;Dorso skrev:Aner ikke. Kanskje jeg skulle satse på en slik løsning istedet:
http://www.enhancedaudio.com/dcvstvv.htm
Fy seg Orso, de har ingen WE 300B ;Dorso skrev:Aner ikke. Kanskje jeg skulle satse på en slik løsning istedet:
Hehe. Bra sagt TAS.TAS skrev:Fy seg Orso, de har ingen WE 300B ;Dorso skrev:Aner ikke. Kanskje jeg skulle satse på en slik løsning istedet:
Always a pleasure Orso..grattis med +1000 innleggorso skrev:Hehe. Bra sagt TAS.TAS skrev:Fy seg Orso, de har ingen WE 300B ;Dorso skrev:Aner ikke. Kanskje jeg skulle satse på en slik løsning istedet:
Jeg deler denne undringen, og den er nok delårsak til denne tråden.slowmotion skrev:Jeg lurer selvfølgelig litt på hva den gode Valentino egentlig mener med denne tråden,
men for å være ærlig undrer jeg mer på hvorfor folket er så opptatt av om rør, klasse D og andre ting er "high end" eller ikke.
Amatører! ;DLudo skrev:Det beste må jo være UltraHighEnd slik jeg har sett noen omtale produkter i sine flotte og fargerike salgsannonser ;D
ja..ble det no kjærlighet mellom dem? ;DRoDa skrev:Jeg har faktisk hatt besøk av både ICE og RØR i dag/kveld.
R
Skal det bli kjærlighet så må rør ligge øverst, mistenker jeg.NEVATON skrev:ja..ble det no kjærlighet mellom dem? ;DRoDa skrev:Jeg har faktisk hatt besøk av både ICE og RØR i dag/kveld.
R
Selvfølgelig....det var jeg da sikker på at du viste. 8)RoDa skrev:Skal det bli kjærlighet så må rør ligge øverst, mistenker jeg.NEVATON skrev:ja..ble det no kjærlighet mellom dem? ;DRoDa skrev:Jeg har faktisk hatt besøk av både ICE og RØR i dag/kveld.
R
R
8)RoDa skrev:Vet ikke alt jeg BHO, men Gago driver og spår fremtiden min. Så han vet nok. ;D
Det er opp til hver og en hva det er for noget 8)VilhelmW skrev:Noen som blei særlig klokere? Eller stadig like forvirret??? All mulig grunn til det - for hva er "high-end"...egentlig???
;D
Det er det noen produsenter og skribenter som bør svare på.VilhelmW skrev:Noen som blei særlig klokere? Eller stadig like forvirret??? All mulig grunn til det - for hva er "high-end"...egentlig???
;D
Så enig så enig, i tillegg er jo alt vi seier, tar og gjør blitt så miljøvennlig.slowmotion skrev:Jeg lurer selvfølgelig litt på hva den gode Valentino egentlig mener med denne tråden,
men for å være ærlig undrer jeg mer på hvorfor folket er så opptatt av om rør, klasse D og andre ting er "high end" eller ikke.
Begrepet "high end" betød kanskje noe på '80-tallet eller så, men i våre dager er jeg ikke sikker på om det betyr noen ting,
ettersom alt mulig rart er high end nå for tiden. Selv klasse D forsterkere. Bare for å bruke et eksempel.
Selv foretrekker jeg forsterkere med rør i, men jeg vet ikke om de greiene jeg lodder sammen kan kalles high end eller ikke.
For meg spiller det ingen rolle, så lenge jeg synes det er morsomt å høre musikk gjennom dem.
![]()
Valentino skrev:Å? Hva med KT88 da? Alt kan da umulig være high end?
;D
Valentino skrev:Å? Hva med KT88 da? Alt kan da umulig være high end?
;D
NEVATON skrev:Valentino skrev:Å? Hva med KT88 da? Alt kan da umulig være high end?
;D
ja da må man rulle av litt bass og diskant og skru opp volum litte grann, så låter kt88 som 300b
;D ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;DNEVATON skrev:Valentino skrev:Å? Hva med KT88 da? Alt kan da umulig være high end?
;D
ja da må man rulle av litt bass og diskant og skru opp volum litte grann, så låter kt88 som 300b
;D ;D ;D ;D ;D
tkr skrev:;D ;D ;DNEVATON skrev:Valentino skrev:Å? Hva med KT88 da? Alt kan da umulig være high end?
;D
;D ;D ;D ;D ;D
mvh
SET?Ludo skrev:tkr skrev:;D ;D ;DNEVATON skrev:Valentino skrev:Å? Hva med KT88 da? Alt kan da umulig være high end?
;D
;D ;D ;D ;D ;D
mvh
SET KT88 låter slettes ikke verst![]()
Nå snakker du rørete ;Ddecibelius skrev:Uff, det blir jo bare rør med rør jo![]()
decibelius skrev:Uff, det blir jo bare rør med rør jo![]()
rør(e)huer ;DTAS skrev:Nå snakker du rørete ;Ddecibelius skrev:Uff, det blir jo bare rør med rør jo![]()
KT88 er highest end.Valentino skrev:Å? Hva med KT88 da? Alt kan da umulig være high end?
;D