Mulig det. Men det var direkte grusomt å høre han fremføre prisutnevnelsen.Engelsken er vel ikke det flaueste ved den fyren.
Borderline regelbrudd der, nb....Han er fra Østlandet og har som østlendinger flest handicapet ved å ha fundamentalt feil tonefall for å snakke engelsk.
Jeg hedget ved å åpne for at det ikke gjelder alle og på den måten unngå injuriesøksmålene.Borderline regelbrudd der, nb....Han er fra Østlandet og har som østlendinger flest handicapet ved å ha fundamentalt feil tonefall for å snakke engelsk.
Sluket
(innfødt Osloversting)
.....for ikke å forglemme Nils Arne; There is hope in a hanging snor......Både Jagland og Petter Solberg snakker engelsk som Thor Heyerdahl.
Its not only only, but but.
Its not the fart that kills, its the smell.
The road did a turn, but I didnt. So I crashed into a christmas tree. Altså et grantre!![]()
Eh, jeg har da hørt Solheim holde flere impromptu og lange foredrag på engelsk, uten manus, der han kom meget godt fra det ... ?Erik Solheim (som heller ikke akkurat er noen kløpper i engelsk) sa at han i sitt virke enda ikke har opplevd å ikke bli forsått når han kommuniserer på engelsk. Sånn sett kan man jo hevde at det er vanskeligere å skjønne hva Jagland sier dersom han snakker norsk. Snakker han engelsk så leser han tross alt primært opp noe som noen andre har skrevet.
...mystisk dårlig i språket? kanskje du mente mytisk dårlig?Eh, jeg har da hørt Solheim holde flere impromptu og lange foredrag på engelsk, uten manus, der han kom meget godt fra det ... ?Erik Solheim (som heller ikke akkurat er noen kløpper i engelsk) sa at han i sitt virke enda ikke har opplevd å ikke bli forsått når han kommuniserer på engelsk. Sånn sett kan man jo hevde at det er vanskeligere å skjønne hva Jagland sier dersom han snakker norsk. Snakker han engelsk så leser han tross alt primært opp noe som noen andre har skrevet.
Jagland, derimot, er mystisk dårlig i språket.
Men hverken du eller jeg skal representere Norge utad, så da kan vi droppe lydopptak. Mon tro om Kongen av Tranby (Jagland) i det hele tatt har hørt seg selv?Jagland snakker da bare engelsk som de fleste norske. Vi hører det er feil når vi hører andre, men hører
sjelden oss selv i engelsk.Ta et opptak av deg selv og sammenlign, så får nok pipen en annen lyd......
Jagland er et resultat an en oppvekst uten engelske lydimpulser, noe dagens lyttere og kritikere er begunstiget med.
Men han kan garantert brøkregning og %. Noe som 1/3 av dagens befolkning ikke mestrer. Det er en mye værre mangel enn å ha en Heyerdal-engelsk.--
Vil man ha bedre engelsktalende politisk profiler får man heve lønna på stortinget slik at velutdannede, dannede og språkkyndige folk gidder å jobbe der. Med de konsekvenser det kan ha...
Balle,
som aldri har stemt AP og neppe vil gjøre det heller
Så det du sier her er at Jagland ville fungert utmerket som engelsk-lærer, fordi elevene forstår læreren bedre?Mange folk i verden som ikke er så gode i engelsk, og de forstår faktisk gebrokkent engelsk bedre enn flytende engelsk fordi det er omtrent sånn de snakker selv.
er jo bare litt ironisk med deg nå kan du skjønnenei. kan du lese ?