Endre navn på tråd?

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Hei,

Er det, eller er det gode grunner til at det ikke er, mulig å forandre navn på tråder man selv har startet? Spørsmålet er generelt, men jeg tenker spesielt på tråder om eget anlegg som kan gjennomgå eller trenge forandringer. :) Jeg har søkt etter svar i tidligere innlegg men fant ikke noe.

Mvh

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Etter et døgn kan du ikke lenger redigere et innlegg, verken innhold eller overskrift.

Hvis du ønsker å endre noe så kan du sende meg en PM.

Mvh
Høvdingen

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Unnskyld, men det var vel ikke svar på spørsmålet!?? Har lurt litt på det samme.

Frank

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.078
Torget vurderinger
1
Høvdingen har talt. Det er ikke mulig å endre dette etter ett døgn.

Hilsen Bjørn

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Antall liker
39
Sted
Trondheim
Helt grei ordning, synes jeg. Endring av navn på tråden forandrer jo også delvis kontekst for andre medlemmers innspill og er dermed uheldig for de fleste typer tråder. Med unntak, kanskje, av tråder under gruppen "Mitt anlegg"? Vel, det er ingen stor sak så lenge Høvdingen kan gjøre det på forespørsel.

Mvh

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
bjornh skrev:
Høvdingen har talt. Det er ikke mulig å endre dette etter ett døgn.

Hilsen Bjørn
Dobbelt unnskyld, men jeg oppfatter dette svaret en smule arrogant. Tolker det dermed dithen at det ikke finnes noe godt svar på trådstarters spørsmål.

Frank

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Svar på spørsmålet fikk han ikke (rart svar fra moderator), men ordningen er grei.

Ellers kunne det sklidd litt ut.

PK

K

kbwh

Gjest
Etter at det nye forumet kom, kunne men editere ad infinitum. 24t-frist ble foreslått og akseptert.

Jeg setter pris på at moderatorene kan hjelpe oss med endringer etter denne fristen.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.078
Torget vurderinger
1
Sender man en PM til Høvding eller moderator, kan vi ordne dette. Gi en kort begrunnelse og det kan ordnes relativt fort.

Mvh. Bjørn

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Dobbelt unnskyld, men jeg oppfatter dette svaret en smule arrogant. Tolker det dermed dithen at det ikke finnes noe godt svar på trådstarters spørsmål.
Hensikten bak 24 timers fristen er kort og greit så brukerne ikke kan fjerne eller drastisk endre innlegg slik at en tråd blir satt ut av spill. Det har f.eks. vært brukere i fortiden som har slettet alle sine innlegg, og det fikk en rekke tråder til å miste mening, og derav ble begensningen satt.

Det har også ved flere anledninger vært brukere som har gjort om sine innlegg dagen etter da tråden kanskje ikke gikk i den retning en hadde regnet med. Selv om dette i noen tilfeller kan være forståelig, så kan en tråd endre seg på mange forskjellige måter hvis en bruker kan redigere f.eks. på førsteinnlegget og overskriften.

Grensen er satt med tanke på tidligere erfaring på hva som kan skje, men andre ganger vil det jo være fornuftig å redigere et innlegg, og hvis det er noen som må endre eller redigere etter 24 timer så er det som sagt bare å ta kontakt med moderator.

Mvh
Høvdingen

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Høvdingen skrev:
Hensikten bak 24 timers fristen er kort og greit så brukerne ikke kan fjerne eller drastisk endre innlegg slik at en tråd blir satt ut av spill. Det har f.eks. vært brukere i fortiden som har slettet alle sine innlegg, og det fikk en rekke tråder til å miste mening, og derav ble begensningen satt.

Det har også ved flere anledninger vært brukere som har gjort om sine innlegg dagen etter da tråden kanskje ikke gikk i den retning en hadde regnet med. Selv om dette i noen tilfeller kan være forståelig, så kan en tråd endre seg på mange forskjellige måter hvis en bruker kan redigere f.eks. på førsteinnlegget og overskriften.

Grensen er satt med tanke på tidligere erfaring på hva som kan skje, men andre ganger vil det jo være fornuftig å redigere et innlegg, og hvis det er noen som må endre eller redigere etter 24 timer så er det som sagt bare å ta kontakt med moderator.

Mvh
Høvdingen
Tusen takk for den fine forklaringen. Den var skikkelig bra. Akkurat sånn jeg ønsket meg :D. God jul ;).

Mvh. Frank

Topp Bunn