Endpoint Audio presenterer Living Voice i Norge

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Jeg hadde gleden av å treffe representantene for Living Voice i Munchen i år, og vi har holdt kontakten.
    Living Voice er vel et merke de fleste kjenner til, og jeg gleder meg stort til å jobbe med disse lettdrevne og dynamiske høyttalerne.

Auditorium Series:

bg-blackobx-1200.jpg
    bg-burroakpair-1200.jpg
    bg-burroakveneer-1200.jpg
    Det er viktig for alle som har en lidenskap for musikk at deres hi-fi-system har en naturlig tonal balanse og enda viktigere en jevn dynamisk balanse. For oss er dette essensielt og vi utvikler våre produkter ved hjelp av vår musikalske følsomhet.
    Auditorium serien består av fire modeller med mulighet for internt (IBX) eller eksternt (OBX) delefilter på de to toppmodellene.

I tillegg så har vi ultra High End modellen - Vox Olympian
    :
    bg-olympian-elysian-1400.jpg

Made exclusively by hand in England, each pair of cabinets takes 5 skilled artisans 2,000 man hours to build; 1,400 hours for the cabinets alone and 600 hours for the bronze, silver and gold work – executed with absolute attention to detail.
    Is this the world’s best loudspeaker? In truth, it’s not for us to say, we prefer to leave it for others to judge.

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

M

musicus

Guest
    Ahh, grattis, herlige skapelser, savner til tider mine IBX-R2, som en Herre her på HFS nu har gleden av..

Tillater meg ett lite bilde, mine var og i burr oak, en herlig finish...

LVII.jpg

mvh

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…

Informasjon om bruker

Endpoint Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
542
Link til alle artikler
177
Endpoint Audio sine annonser
Bransjenyheter
Lumin U1 mini med nok en utmerkelse.

Lumin U1 mini med nok en utmerkelse.

• 1
Vi er ikke overrasket - for tilbakemeldingene vi får er temmelig unisone - uansett hvilken Lumin det er snakk om. Denne gangen er det igjen U1 Mini Network Music Player of the Year award for...
Fortsett
Bransjenyheter
Nyhet for Lumin eiere - Lumin IR fjernkontroll.

Nyhet for Lumin eiere - Lumin IR fjernkontroll.

• 6
Lumin’s etterlengtede fjernkontroll er endelig klar. Kan kobles til LUMIN X1 / S1 / T2 / A1 / T1 / D2 / D1 / U1 / U1 MINI / M1 Pris: 2790,- WHY ADD AN INFRARED REMOTE After launching Leedh...
Fortsett
Bransjenyheter
Endpoint Audio ønsker Lampizator velkommen!

Endpoint Audio ønsker Lampizator velkommen!

• 20
Vi ønsker Lampizator velkommen i sortimentet! Lampizator er smått legendarisk allerede og lager fantastiske rørbaserte forsterkere, forforsterkere, RIAA’er og DAC’er. Dette er gjennomført high...
Fortsett
Bransjenyheter
Lindemann Phono II

Lindemann Phono II

• 4
Lindemann har nå lansert en oppgradert og bedre versjon av sin lille RIAA. Med dipswitcher i bakkant kan man lett stille inn ønskede verdier, og man har gått bort ifra den tidligere løsningen med...
Fortsett
Bransjenyheter
J Sikora Platespillere hos Endpoint Audio

J Sikora Platespillere hos Endpoint Audio

• 0
Vi gleder oss stort over nytt agentur med enda ett seriøst platespillermerke i toppdivisjonen. Vi har hørt disse spillerne ved flere anledninger og har alltid blitt imponert over fremførelse og...
Fortsett
Bransjenyheter
Sensommer/tidlig høst innbyttekampanje på Lumin.

Sensommer/tidlig høst innbyttekampanje på Lumin.

• 0
Lumin fortsetter å imponere over hele linjen , og dette er et merke som vil passe inn i nær sagt hvilket som helst oppsett med en av spillerne. Ønsker du å oppgradere din Lumin så gir vi deg din...
Fortsett
Topp Bunn